Mitä sisaruksesi sinulle merkitsevät?

Onko teillä hyvät välit?

Minulla on vain yksi sisko, minua hieman nuorempi. Lapsena muistan meidän usein nahistelleen keskenämme, mutta mitä enemmän ikää on tullut, sitä läheisemmäksi hänet koen.

Kerromme toisillemme sellaisia asioita, mitä ei välttämättä edes parhaimmille ystäville kerrota. Monista asioistani hän kuulee ensimmäisenä. Olen hänen vanhimman lapsensa sylikummi ja hän minun esikoiseni.

Olen onnellinen, että minulla on niin ihana sisko! :)
 
mummimamma harmaana
mulla on vanhempi sisko ja vanhempi veli. mua nuorempi veli kuoli muutama vuosi sitten. ja ollaan aika läheisiä, vaikka ei kovin usein nähdä tai soitella. Mutta puolin ja toisin koitetaan jelpata toisiamme aina kun on tarvis. lapsenhoito apuna olen joskus veljen tytölle, kun meillä melkein saman ikäiset tytöt. Ja siskon kans ollaan muuten vaan tukena toisille, kun tukea tarvii. Ennen käytiin joskus siskon kans bailaamassa yhdessä, vaan nyt on tuo juhliminen jäänyt muuten vähemmälle, niin ei niin tiheään olla yhteyksissä.
 
maukunen

Tosi paljon tietysti merkitsee, on enää yksi veli, menetin kaksoisveljeni 2004 juhannuspäivänä.... Kauhealla tavalla....
Ja sitä ennen Äitini ja Isäni, melko piakkoin...........
Nyt, minulla on oman perheeni lisäksi, onneksi muutamia ystäviä kuitenkin.
Ja tietysti kolme lasta ja mies....
:heart: :heart: :heart:
 
Jaspis
Minulla on neljä siskoa ja yksi veli :heart: :heart: :heart: :heart: B)
Vuosien myötä meistä siskoista on tullut parhaita ystäviä,
vaikka ollaan luonteeltamme hyvinkin erilaisia.
Siskoihin voi aina luottaa olipa asia mikä tahansa =)
Myös veli on aina veli vaikka ei niin läheinen olekaan kuin siskot :hug:
Veri on aina vettä sakeampaa! :D
 

Yhteistyössä