Mitä syysloma suunitelmia teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti
k
Meillä on kaikki aika auki vielä. Esikoinen on ainakin maanantaista keskiviikkoon leirillä ja olen kuopuksen kanssa kahdestaan pari päivää, koska mieskin on levyttämässä melkein koko viikon.
Ajattelin jos kuopuksen kanssa lähdettäsiin pariksi päiväksi reissuun, Viroon ei sen pidemmälle.

Ärsyttää kun mieskin on poissa ja olen itsekin lomalla koko viikon.
Mitäs muut tekee jos vaikka saisi otain ideoita.
 
saman ongelman edessä, mies töissä päivät ja minä koiran ja lapsen kanssa kotona.. iltasin sit voidaan olla koko porukka raksalla, mut olis kiva tehdä jotain muutaki.. yhdeks yöks on tulossa pojan kaveri, mut ei muita suunnitelmia..
 
Ollaan kotona vaan. Mies on töissä jatkuvalla syötöllä, sillä ei oo vapaapäiviä. Tarkoitus olis juhlia tytön synttäreitä ja itte valmistautua henkisesti kurssille menoon. :) Että siinähän sitä toimintaa... :D
 
samaa oon miettiny,kerrankin on lomaa koko viikko itsellänikin. mutta vauva hiukan rajoittaa reissaamista.....kun en uskalla kylpylään viä ottaa mukaan 5kk vauvaa. miten te muut ootte tehny,jos ootte menny kylpylään,minne ootte vauvan laittanut?
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Nomadi:
Meidan lapsilla on parhaillaan ensimmainen viikko kahden viikon syyslomasta menossa. Nyt aluksi ollaan oltu kotona ja perjantaina lahdetaan kymmeneksi paivaksi Lontooseen ja Pariisiin.
Häh? :eek:
miten teillä niin pitkät lomat?
meilläpäin vaan 2 päivää 16.-17.10, ja siks että joululoma on pidempi..vaikken sitä huomaakaan. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Nomadi:
Meidan lapsilla on parhaillaan ensimmainen viikko kahden viikon syyslomasta menossa. Nyt aluksi ollaan oltu kotona ja perjantaina lahdetaan kymmeneksi paivaksi Lontooseen ja Pariisiin.
Häh? :eek:
miten teillä niin pitkät lomat?
meilläpäin vaan 2 päivää 16.-17.10, ja siks että joululoma on pidempi..vaikken sitä huomaakaan. |O
Me asutaan Sveitsissa ja taalla on pitka syysloma.

 
vieras
Mä tässä mietin, että kun teen keikkatöitä, niin pitäsköhän mun sanoa, et en voi jatkaa ensi viikon jälkeen. Kun täällä on syysloma 20.10 alkaen ja lapsella ei oo hoitajaa. Ekaluokkalaisella siis...mulla on nyt siis keikka, joka kestää ensi viikolle. Sit ehkä jatkuisi syyslomalle, mutta kun ei oo hoitajaa.
 

Yhteistyössä