Mitä tää jätkä oikee meinaa

Moi,

Eli siis minä ja tää jätkä ollaan samassa koulussa. Lopetettiin just toka vuosi lukiossa. Jo ekana vuonna huomasin et tää jätkä katto mua joskus ehkä normaalia pidempään. En sillo vielä ajatellu et se tarkoittaa mitään. Sit ku alotin tokan vuoden nii jossain vaiheessa tajusin et tää Sama jätkä kattoo mua taas. En siis ollu tällöin vielä kiinnostunut siitä.

Sitten aloin seuraa sitä vähän enempi. Huomasin sit et se katto/ tuijotti mua joskus tosi pitkäänkin, hymyili mulle, pyrki olemaan mun lähellä, muuttu erilaiseksi ku olin läsnä/ sen lähellä ja muuta tommosta mistä voi päätellä et se ois kiinnostunut musta. Sit se muutaman kerran yritti tulla puhuu mulle ( tiiän, koska ei ollu muita sillo siinä ja se tuli suoraa mua kohti) mut sit toisel kerran mun puhelin soi ja vastasin siihen ja toisella kerralla menin veskiin siinä käytävällä. Sit yks sen kaverikin kiusoitteli/ vitsaili sille ku olin saapunu siihen niitten lähelle.

Sit maaliskuun aikana tajusin et oon itsekin vähän kiinnostunut siitä tai ainakin voisin tutustuu siihen. Sit siinnä näinkin sitä puolitoista kuukautta joka päivä koulussa, koska oli samoja kursseja. Tällöin oltiin myös samoissa porukoissa yhteisten tuttujen kautta. Silloin siis käytiin joskus syömässä yhdessä ja puhuttiin porukassa toisillemme. Tällöin se oli jotenkin jännittynyt/ hermostunut. Sit loppu keväästä en nähny sitä enää niin paljon, mut aina ku nähtiin nii se katto mua ja hymyili ja jms. Sit koulun loppumisen jälkeen en oo nähny sitä.

Laitoin sille kuitenkin viestiä lauantaina, missä kysyin et miten sen kesäloma on alkanu ja et ois kiva tutustuu paremmin, loppuun laitoin etunimeni, koska tietääkseni sillä ei numeroani ole. Se ei kuitenkaan vastannut mulle, vaikka luki viestin melkein heti kun sai sen perille.

Sit täs loppu keväästä tää sen kaveri kenestä mainitsin nii käyttäyty oudosti mun seurassa. Yhdellä tunneilla se tuijotti mua ja sit se eros talvella sen tyttöystävästä ja sit se aina pyrki ole tosi lähellä mua ja muutaman kerran koski muhun silleen tahallaan.

Mitä tää jätkä haluu?? Voiks tää sen kaverin käytös vaikuttaa jotenkin siihen vai ?? Mä en nimittäin tajua enää mitä se haluu!!

Ainiin tää jätkä on melko ujo ja hiljainen. Ainakin mitä mä sitä tunnen.

Kiitti jos joku jakso lukea tän ja auttaa mua
 

Yhteistyössä