Mitä tää ny olis?


Pojalle n.11kk ilmestyi keskivartaloon "ihottumaa" aamulla.
Herätessä pojalla kaikki ok, paitsi iholle ilmestyneet "paukurat".
Ei oireile mitenkään, ei kuumetta, ei kutia, ei uutta ruokaa, pesuainekin samaa ja juomiset samaa.
"Ihottuma" punottaa jossa valkoisia paukamia, ovat hetken (n.1h) ja katoaa. Hetken poissa ja tulee taas johonkin toiseen kohtaa, enemmän tai vähemmän. (Näyttää nokkosen sivelemältä).

Onko kenelläkään vastaavaa ollut?

Käännyn nyt teidän puoleen arvon mammat :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:07 pipari kirjoitti:
voisiko olla flunssaviruksen aiheuttamaa ihottumaa? meillä on ollut nyt keväällä kahteen otteeseen samanlaista. pidä iho puhtaana ja rasvaile usein.
Meillä poika on kyllä muuten terve. Nukkuu tällä hetkellä mutta tarkastan terveystilanteen (taas) kun herää.

Mitä oireita teillä taudinkuvaan kului?
 
Hii-Op!

Poika tuossa heräsi ja käsivarteen oli ilmestynyt läiskä ja muut hävinnyt... :/ :eek:
Nuhaiselta vaikuttaa, hmm...

Ei sittenkään niin nuhainen. Nyt läiskät ovat vallanneet pojan kropan.
Poikaa läiskät ei millään tavalla häiritse, minua kylläkin.

Nostelen samalla...<br><br>
 
Meillä tyttö 3,5 kk ollut nuhaa viitisen päivää ja siitä lähtien ollut vatsassa , käsissä ja jaloissa vähän punaista ihottumaa.
Välillä ne häviää ja välillä tulee taas.....

Tänään oli just edellisen viiruksen korvien jälkitarkastuskin ja lääkäri ei sanonut tosta mitään.

:/
 
Olen melkoisen hämmästynyt kun nykyään pienissä ja suurissa asioissa pyydetään jopa diagnoosia netin foorumeista! Toivonpa todella etteivät ihmiset usko kaikkia diagnooseja ja ohjeita mitä saavat vaan osaavat käyttää omaa järkeään ja tarvittaessa hakeutua ammattilaisen pakeille!!! vaikka oireet ovatkin samansuuntaiset voi dg ja etenkin hoito olla täysin eri. Huomioiden elämäntilanne, allergiat,perimä,ikä ym. ym.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:43 äitix2 kirjoitti:
Olen melkoisen hämmästynyt kun nykyään pienissä ja suurissa asioissa pyydetään jopa diagnoosia netin foorumeista! Toivonpa todella etteivät ihmiset usko kaikkia diagnooseja ja ohjeita mitä saavat vaan osaavat käyttää omaa järkeään ja tarvittaessa hakeutua ammattilaisen pakeille!!! vaikka oireet ovatkin samansuuntaiset voi dg ja etenkin hoito olla täysin eri. Huomioiden elämäntilanne, allergiat,perimä,ikä ym. ym.
Olen todellakin menossa lääkärin pakeille huomenna!!
Kyselen lähinnä senkin takia että osaan varautua tulevaan yöhön!!
Totta H...tissä kysellään jokaista pientä asiaa!!
Ärsyttävää että tommoisen kommentin vaivauduit laittamaan kun todella kaivataan neuvoja eikä v.ittuilua!! :kieh:
 
ihottuma välillä tosiaan häviää ja toisinaan on todella punoittava (iho melkein rikki.) flunssainen eli nenä vuotaa ja yskittää. voi kestää jopa kuukauden päivät tämä ihottuma. tarkkaile onko flunssan oireita!?
 

Yhteistyössä