Mitä tää nyt on, kellään ollut vastaavaa?!

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Siis aloitetaan nyt siitä, että olen kärsinyt ummetuksesta useamman päivän. Kipuja on, selässä ja alavatsalla, säteilee nivusiinkin. Niiden kans kyllä tulee toimeen, mutta tympeitä ovat. No joo... Tässä nyt sitten särki taas vaihteeksi selkää vasemmalta puolelta - tuon olen yhdistänyt siihen ummetussärkyyn (eikös ne suolet jossain tuolla ole). Mies koetti hieroa selkää kipukohdasta, jolloin kipu vain yltyi hetkellisesti ihan helvetilliseksi. Sitä seurasi lyhytaikainen hikoilu, ja sitten tulikin oksennus. Mitä ihmettä tämä nyt oikein on? :O
 
"vieras"
Harmi etten nyt juuri muista miten ite olen ummetuskipua kokenut. Mut ainakin alavatsa on ollut kipeä ja vatsa ollut turvoksissa. Selkäkipua en muista tunteneeni, enkä muista et mulla olis ollut kipupisteitä.
 
Ap...
[QUOTE="nanna";23029995]okkluussio??[/QUOTE]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä tuo tarkoittaa ihan suoraan suomeksi sanottuna? (Yritin googlettaa, mutta en tullut hullua hurskaammaksi.)
 
"Jenni"
Munuaistulehdus. Sillon aineenvaihdunta ei pelaa ja on alaselkä kipeä. Se voi tulla esim jos käyttää säännöllisesti buranaa. Myös paleltuminen voi aiheuttaa. Lääkäriin..
 

Yhteistyössä