mitä tämä on???

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mulla huippaa, siis huippaa ihan koko ajan. Olen lääkärissä sanonu asiasta mutta missään ei näy mitään siis näissä perus verenkuvissa. Aamulla aina kun herään olo on pahoinvoiva ja sekava. sitten kun jossain välissä käyn tupakalla (kyllä poltan enkä jaksa kuunnella siitä saarnoja) iskee niin huono olo että pakko istua ja hengitellä. Hiki alkaa valumaan ja tuntuu että taju lähtee. sitten kun hetken istuu ja juo jotain se menee ohi.

mulla on aika matalahkot verenpaineet aina ollut joten mietin laskeeko se tupakka hetkellisesti sen paineen niin alas että siitä johtuu tuo huippaus. huippailee muutenkin kyllä eikä vain tupakan jälkeen..

ja sitten mikä sitä verenpainetta nostais? kotikonstein siis!
 
kellogs
Mulla oli tupakoinnista huolimatta verenpaine 100/50 ja verikokeissa selvisi "kehon kuivuminen" eli liian lisää nesteitä niin auttaa:) Suola on kanssa hyvä mutta siitä voi tulla sit muita vaivoja.
 
"alkup"
tuosta nesteestä en muutes tiiä..en itseasiassa nytkun mietin juo juurikaan vettä päivän aikana. itse olen aina luullut että tupakka laskee paineet, eli ei siis johdu siitäkään... mutta jännä että sellainen "huippauskohtaus" tulee juuri tupakan jälkeen.
 
"alkup"
verensokerit ok. olen diabeetikko joten mittailen niitä pitkin päivää paniikissa kun luulen myös itse että laskee alas...
välissä aivan hätä tulee kun mietin että olen pienen lapsen kanssa kotona ja koko ajan huimaa. äskenkin kun laitoin ulos nukkumaan piti puhelin olla mukana jos tulee kauhea olo voi soittaa apua. siksi mittailen nuita sokereitakin koko ajan kun pitää vasrmistaa ettei ainakaan siitä johdu. tämä on jo aika häiristevä vaiva,
 

Yhteistyössä