Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

voi kun oli maukkaan kuulosia ruokia. voitko laittaa minullekki ohjeita? olen niin laiska tekemään ruokaa mutta kai ois nyt pakko tsempata lapsen takia. eipä muuta kun ohjeita odottelemaan ja kokkailemaan

lottaliini07@gmail.com
 
Mä jo kehuin sähköpostissa mutta haluan vielä näin julkisesti kittää että sinä kovalla vaivalla olet tehnyt resepti"vihkosen" ja annat sen meille laiskemmille käyttöön..tällaisia pyytettömiä ihmisiä lisää, KIIITOOOS!!! :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Olen innokas reseptien keräilijä ja noissa sinun listoissasi löytyi monia helmiä, jotka saivat veden kielelle :p Olisi mukava yllätys koko meidän perheelle, jos voisit laittaa reseptejä tännekin päin! suitsu78@hotmail.com :flower: =) :flower: =) :flower:
 
Aivan upea kokoelma!!!! Vesi herahti kielelle samantien. Olisiko minunkin mahdollista saada tuo ihanuus s.postiini? Olen todella surkimus&laiskmus ruuanlaittaja ja samat ruuat ja ideat viikosta toiseen...

marjajoki@gmail.com







 
Hei.
Nyt sain laitettua taas reseptejä eteenpäin. Hiihtoloma lapsilla, ja ihanat ulkoilu-ilmat ovat verottaneet aikaa koneen ääressä joten en ollut nyt niin nopea laittamaan niitä... mutta kiitos kiinnostuksesta kaikille.
On ilo huomata, että muitakin kiinnostaa kerätä reseptejä :)
 
Voi upealta kuulostava lista! Laitan YV:tä, josko hennot minullekin laittaa sähköpostilla joku päivä. =) Juuri tänään harmittelin, kuinka tylsäksi meidän ruokalista on muuttunut... Vesi herahti kielelle listaa lukiessa. Njam.
 

Yhteistyössä