Mitä tästäkin ajattelisin ?

Ystäväni perheellinen äiti testasi kelpaisiko vielä muillekkin kuin omalle miehelle ja testauksen kohde oli minun mieheni. :/

Siinä silmieni alla, mitään lopullista ei tapahtunut (kait ?) mutta kyllä se hieman turhan intiimi tanssi ja muu kuiskailu ja lääppiminenkin satutti.

Jälkiselvittelyssä nainen pyysi anteeksi ja kertoi, että tuntui niin hyvälle kun huomasi, että kelpaisi vielä muillekkin kuin omalle miehelle. \|O

Ajatukset on sekaisin !

Ystäväni kysyi, että kai ymmärrän kun äiti-ihmiselle tulee välillä tarve testata omaa viehätysvoimaansa ja kuinka hyvälle tuntuu kun muutkin miehet vielä huomaa.

Sanoin ymmärtäväni koska en jaksanut juuri silloin asiasta keskustella.

En kyllä tiedä mitä ajatella testailevasta ystävästä, saatikka sitten miehestäni joka tuntuu olevan noin vietävissä vaikka oma vaimo ja ystävän mies paikalla ?

Kiitos kun jaksoit lukea. :flower:
 
ÖÖÖÖÖ ouraiti! Ensinnäkin mä olisin listinyt ystäväni?? (mikä ei olisi enää ystäväni jos lääppisi ja kiehnaisi mun miehessäni!
Toiseksi mä listisin miehen, jolla on oltava myöskin jotain vikaa päässä jos mun silmien alla sitä mukamas ystävääni lääppisi!!!!

Pienet on teillä piirit, mutta en mä ihan kevyesti suhtautuisi kylläkään
 
aika karseeta.mulla yks tuttu joka taas niin lääpän lääpän mulle ja silti mun ukkoa puristeli munista,tuumannu vaan ukolle että minäpä se uskallan tehdä näin :x ja baarissa aina iskemässä.oli ukko tuumannu sille että kannattaa varoa tuota mun emäntää että se voi suuttua ja suutunkin seuraavan kerran.
 
No en todellakaan tuollaisen eukon kanssa olisi enään ystävä. Mitäpä olisi tapahtunut jos sinä ja hänen miehensä ette olisi olleet paikalla? Ja miestäsi todella ihmettelen, eikö hän arvosta sinua yhtään??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:02 veetoheto kirjoitti:
kuullostaa aika oudolta sun kaveri :eek: en olis kyl antanu vastaavaa tapahtua ja tuskin enää kovin hyviä kavereita oltaisiinkaan. :/
Kerroinkin mielipiteeni silloin, mutta minut leimattiin epäluuloiseksi ja mustasukkaiseksi joten nielin kiukkuni ja yritin vain olla kuin ei kiinnostaisi pätkääkään. :(
 
ap vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:04 vieras kirjoitti:
No en todellakaan tuollaisen eukon kanssa olisi enään ystävä. Mitäpä olisi tapahtunut jos sinä ja hänen miehensä ette olisi olleet paikalla? Ja miestäsi todella ihmettelen, eikö hän arvosta sinua yhtään??
Ei taida arvostaa. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:05 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:02 veetoheto kirjoitti:
kuullostaa aika oudolta sun kaveri :eek: en olis kyl antanu vastaavaa tapahtua ja tuskin enää kovin hyviä kavereita oltaisiinkaan. :/
Kerroinkin mielipiteeni silloin, mutta minut leimattiin epäluuloiseksi ja mustasukkaiseksi joten nielin kiukkuni ja yritin vain olla kuin ei kiinnostaisi pätkääkään. :(
Tuota, ei pahalla mutta kannattaisiko vaihtaa niin mies kuin kaveri? Ja tämä ei todellakaan ole tarkoitettu pahalla! :hug: Voimia! :hug:
 
ap vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:08 tuisku77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:05 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:02 veetoheto kirjoitti:
kuullostaa aika oudolta sun kaveri :eek: en olis kyl antanu vastaavaa tapahtua ja tuskin enää kovin hyviä kavereita oltaisiinkaan. :/
Kerroinkin mielipiteeni silloin, mutta minut leimattiin epäluuloiseksi ja mustasukkaiseksi joten nielin kiukkuni ja yritin vain olla kuin ei kiinnostaisi pätkääkään. :(
Tuota, ei pahalla mutta kannattaisiko vaihtaa niin mies kuin kaveri? Ja tämä ei todellakaan ole tarkoitettu pahalla! :hug: Voimia! :hug:
Takana on niin monta yhteistä vuotta että tuntuu vaan kovin vaikealta aloittaa alusta ja lähteä lasten kanssa elämään yksin. :(
 
Mielenkiinotista kuinka tässäkin ystävä (joka on toki haukut ja ystävän menetyksen ansainnut) saa haukkuja mutta miehestä harva mainitsee mitään. Mitä h*lvetin vellihousuäijiä siellä nurkissa pyörii ettei omaa naistaan sen vertaa arvosta ettei lähde pelleilemään kaiken maailman eukkojen kanssa ja vielä toisen silmien alla.

Aikuiset ihmiset vastaa teoistaan! piste. :D
 
ap vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:43 vieras kirjoitti:
Mielenkiinotista kuinka tässäkin ystävä (joka on toki haukut ja ystävän menetyksen ansainnut) saa haukkuja mutta miehestä harva mainitsee mitään. Mitä h*lvetin vellihousuäijiä siellä nurkissa pyörii ettei omaa naistaan sen vertaa arvosta ettei lähde pelleilemään kaiken maailman eukkojen kanssa ja vielä toisen silmien alla.

Aikuiset ihmiset vastaa teoistaan! piste. :D
Ystäväni oli jo kerennyt keskustelemaan asiasta mieheni kanssa ennen minua. Epäluulohan minulla kalvaa että jos vaikka olineet sopineet mitä asiasta kerrotaan. :(

Tämä kaikki tapahtui meidän omassa kodissa, että aivan silmien alla kun neljästään samassa huoneessa oltiin.

Paitsi silloin kun he lähtivät yhdessä tekemään paukkuja ja menin jonkin ajan kuluttua viemään unohtunutta pulloa mistä paukut piti tehdä.

Löysin heidät vessan ulkopuolelta jossa nainen punasi huuliaan ja mieheni oli juuri sen näköinen että tarttuu pyllistävää naista takapuolesta kiinni.

Nainen oli kuulemma käynnyt pissalla. En tiedä oliko mieskin ollut "pissalla" vai vain varttunut oven ulkopuolella.(sitä ei kukaan minulle kertonut vaan taaskin olin epäluuloinen mustasukkainen nainen)
 

Yhteistyössä