mitä täytekakun väliin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 16:28 Huithapeli kirjoitti:
Piltiti ovat hyväksi todettuja ja pystyy aika pienetkin sitä syömään. Valitse aika voimakkaita esim:mango, aprikoosi, tropiikin hedelmät ym. Ei tule liian makea kakku.
kiitos vinkistä :) tarkennan vielä hieman mitä haen...eli tarvitsisin vinkkejä mitä erilaista saa kermakakkuun, olen kyllästynyt kerma ja kermarahkavaato täytteeseen hillon ja säilykehedelmien kera..mitä erikoista/erilaista te olette kokeilleet ja mikä on ollut tosi hyvä juttu??
 
Laita suklaa- tai kinuskikuorrutus päälle ja sivuille karmavaahto.Sulata suklaalevy ja tilkka kermaa/voita niin on helpompi leikata.Pursota erivärisiä kermavaahtoraitoja.Paljon nonparelleja ja karkkeja pintaa niin ei näy karmavaahto.Vaahtokarkkikuorrutus, millähän nimellä se nyt tunnettiinkaan...Tuolta löytyi
http://meppu.vuodatus.net/blog/349812
 
vaikka et kermarahkaohjeita halunnutkaan niin pakko tuputtaa...
Mariannerahkaa kakun väliin. ei tarvitse mitään muuta kuin runsassti rahkaa väliin. Suklaaruohetta kakun pinnalle, on hyvää ja usein kehuja saanut.
 
Pullahiiren blogista löytyi tällainen ohje ja hyvää oli....

2,5 dl flora vispiä
1/2 pkt appelsiinituorejuustoa
100g sulatettua valkosuklaata

Toi määrä on hyvä neljän munan kakkuun. Itse täytin juuri kakun ja tällä kertaa lisäsin väleihin myös paloiteltuja säilykemandariineja. Huomenna maistellaan :p
 
Shannon1
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 16:20 Ninnu kirjoitti:
vaikka et kermarahkaohjeita halunnutkaan niin pakko tuputtaa...
Mariannerahkaa kakun väliin. ei tarvitse mitään muuta kuin runsassti rahkaa väliin. Suklaaruohetta kakun pinnalle, on hyvää ja usein kehuja saanut.
Miten tehdään? :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 11:31 Shannon1 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 16:20 Ninnu kirjoitti:
vaikka et kermarahkaohjeita halunnutkaan niin pakko tuputtaa...
Mariannerahkaa kakun väliin. ei tarvitse mitään muuta kuin runsassti rahkaa väliin. Suklaaruohetta kakun pinnalle, on hyvää ja usein kehuja saanut.
Miten tehdään? :/
Mä mietin kanssa, että miten. Tarkoitatko, että pelkkää maitorahkaa ja Marianne-rouhetta sekaisin? Vai kenties kerma, maitorahka plus rouhe?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 13:20 satu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 11:31 Shannon1 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 16:20 Ninnu kirjoitti:
vaikka et kermarahkaohjeita halunnutkaan niin pakko tuputtaa...
Mariannerahkaa kakun väliin. ei tarvitse mitään muuta kuin runsassti rahkaa väliin. Suklaaruohetta kakun pinnalle, on hyvää ja usein kehuja saanut.
Miten tehdään? :/
Mä mietin kanssa, että miten. Tarkoitatko, että pelkkää maitorahkaa ja Marianne-rouhetta sekaisin? Vai kenties kerma, maitorahka plus rouhe?
Nostan tän, jos joku vaik vastais, muakin alkoi kiinnostaa.
 
Meillä kun tehtiin maidottomia kakkuja niin keitin väliin kookosmaidosta vaniljakiisselin, käy hyvin myös normiruokavaliota noudattavien kakkujen väliin. On tosi hyvää esim. mangon kanssa. Muitakin yhdistelmiä on kokeiltu.
 

Yhteistyössä