mitä tapettia? (sis. kuvia)

vieras
Viinilehtikuvioinen oli ainoa, mistä tykkäsin. Alakuvan tapetit on niin samanmoisen näköisiä kaikki kuvassa, ettei niistä voi oikein mitään sanoa.

Valitisisin sellaisen, missä liisterin voi telata seinään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
yläällä olevat kivoja kaikki. maalaathan myös puolipaneelin... :)
ei tuo oo puolipaneelia, vaan koko seinä on tommosta. siihe laitetaan kipsilevy pääl ja tapettia siihe.
Laitetaan kipsilevy panelin päälle? Eikö panelia saa alta pois?
Me juuri remonttoitiin taloa, johon 60 vuoden aikana vaan kerros toisensa päälle laitettu... Kun se kaikki poistettiin, tuli esim 5cm huonekorkeutta lisää ja kapean eteisen seinätkin avartuivat. Jos alla olevan poistaa, tiedä myös, mikä alta löytyy ja että on kunnossa.

 
Vieras
Mä tykkäsin ensimmäisen kuvan kahdesta ylimmäisestä tapetista (musta ja sit se missä lehtiä), se lehti tapetti parhain. jos laittaa koko huoneen seinille tota mustaa niin saattaa tulla aikas pimeä huone (vaikka tiety valo onkin).
Toisen kuvan tapeteista en tykkänyt, ei mun mieleen laisinkaan.
Mut jos olis pakko valita toisesta kuvasta niin ottaisin sen ihan alimman tapetin vaikka sekään ei mun mieleen :D

 
hulivili
Alkuperäinen kirjoittaja mirabel:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
yläällä olevat kivoja kaikki. maalaathan myös puolipaneelin... :)
ei tuo oo puolipaneelia, vaan koko seinä on tommosta. siihe laitetaan kipsilevy pääl ja tapettia siihe.
Laitetaan kipsilevy panelin päälle? Eikö panelia saa alta pois?
Me juuri remonttoitiin taloa, johon 60 vuoden aikana vaan kerros toisensa päälle laitettu... Kun se kaikki poistettiin, tuli esim 5cm huonekorkeutta lisää ja kapean eteisen seinätkin avartuivat. Jos alla olevan poistaa, tiedä myös, mikä alta löytyy ja että on kunnossa.
Mä kans repisin tuon puolipaneelin pois. Sais kipsilevyt suoraan koolauksiin ja muutenkin helpompi saada seinä suoraks. Meinaan nuo puut tapaa aina elää, vaikka kuinka pitkään olis ollut seinässä (ilmakosteusvaihtelut)...ja kipsilevy ei taas armoa anna. Pohjan liike näkyy heti, ja tapetit joko lähtee saumoista aukeileen tahi pahimmas tapauksessa repeää.

Hienoja tapetteja, vaikea sanoa. Jos tila pieni niin vaaleammat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulivili:
Alkuperäinen kirjoittaja mirabel:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
yläällä olevat kivoja kaikki. maalaathan myös puolipaneelin... :)
ei tuo oo puolipaneelia, vaan koko seinä on tommosta. siihe laitetaan kipsilevy pääl ja tapettia siihe.
Laitetaan kipsilevy panelin päälle? Eikö panelia saa alta pois?
Me juuri remonttoitiin taloa, johon 60 vuoden aikana vaan kerros toisensa päälle laitettu... Kun se kaikki poistettiin, tuli esim 5cm huonekorkeutta lisää ja kapean eteisen seinätkin avartuivat. Jos alla olevan poistaa, tiedä myös, mikä alta löytyy ja että on kunnossa.
Mä kans repisin tuon puolipaneelin pois. Sais kipsilevyt suoraan koolauksiin ja muutenkin helpompi saada seinä suoraks. Meinaan nuo puut tapaa aina elää, vaikka kuinka pitkään olis ollut seinässä (ilmakosteusvaihtelut)...ja kipsilevy ei taas armoa anna. Pohjan liike näkyy heti, ja tapetit joko lähtee saumoista aukeileen tahi pahimmas tapauksessa repeää.

Hienoja tapetteja, vaikea sanoa. Jos tila pieni niin vaaleammat.
sä oot ihan oikeessa. täytyypä timpurille sanoa tästä. timpuri itse on sanonut et lyödään päälle vaan.
 
vieras
Onko sulla jotain kuvankäsittelyohjelmaa? Sil pystyis vähän testaamaan miltä tapetti vois näyttää kalusteiden kera. Mun mielestä on vain hyvä pistää yhteen lämpimiä- ja kylmiäsävyjä.
 

Yhteistyössä