Mitä tarjoan synttäreillä?

mie
Meilläkin poitsun synttärijuhlta sunnuntaina :) Itse ajattelin tehdä täytekakun, juustokakun ja raparperipiirakan keksien ja karkkien lisäksi. Suolaiseksi aikuisille täytettyjä tuulihattuja ja lapsille melonisiilin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meilläkin poitsun synttärijuhlta sunnuntaina :) Itse ajattelin tehdä täytekakun, juustokakun ja raparperipiirakan keksien ja karkkien lisäksi. Suolaiseksi aikuisille täytettyjä tuulihattuja ja lapsille melonisiilin :)
Heh, meilläkin on pojan synttärijuhlat sunnuntaina ja tarjoilut on muuten ihan samat, paitsi melonisiiliä en tee.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meilläkin poitsun synttärijuhlta sunnuntaina :) Itse ajattelin tehdä täytekakun, juustokakun ja raparperipiirakan keksien ja karkkien lisäksi. Suolaiseksi aikuisille täytettyjä tuulihattuja ja lapsille melonisiilin :)
Heh, meilläkin on pojan synttärijuhlat sunnuntaina ja tarjoilut on muuten ihan samat, paitsi melonisiiliä en tee.
:) samoilla linjoilla sit näköjään ollaan..... Paljonko poikanne täyttää?Onnitelut hänelle!
 
ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SYNTTÄRISANKAREILLE
:flower: :flower: :flower:

Meillä pojalla tänään virallinen 5-vee syntymäpäivä, mutta ehdimme jo juhlia hieman etuajassa ;)

Meillä oli kakkua (tekee yleensä lasten synttäreillä aika vähän kauppansa) kynttilöiden vuoksi, keksejä kahta sorttia, dipattavia kurkku- ja porkkana suikaleita, melonia sekä nakkeja, ja lihapullia. Yritin miettiä sellaista tarjottavaa että myös allergisille käy suurin osa.

Ongintapussukoissa oli: Karkki, magneetti ja synttäripilli. Ekan kerran oli karkkia - aiemmin ollut rusina-aski.


 

Yhteistyössä