mitä tarjota atkins dietin vartialle??

"vieras"
Kai sentään vähän saa olla hiilareita eli ainakin salaatit ja kasvikset ovat sallittua.
Mutta jos oikeasti on noin, ettei hiilareita saa olla yhtään, niin tässä ehdotus: alkupalaksi kalaa, kananmunaa tai äyriäisiä, pääruuaksi lihaa, kanaa ja/tai pekonia, jälkiruuaksi kovaa juustoa ja vettä. Kahvia ei kannata tarjota, koska Atkins suositteli siitä pidättäytymistä.
 
jepss
[QUOTE="Leena";27169633]Atkins kuoli itse ylipainoisena ja sairaana. Eli se siitä dieetistä.

Minä en noin typerälle tuttavalle vaivautuisi tekemään mitään erikoisruokia.[/QUOTE]

Jotkut käyttävät dieettiä sairauden hoitoon lääkärin suosittelemana. Tunnen yhden tälläisen lapsen.
 
"vieras"
[QUOTE="Leena";27169633]Atkins kuoli itse ylipainoisena ja sairaana. Eli se siitä dieetistä.

Minä en noin typerälle tuttavalle vaivautuisi tekemään mitään erikoisruokia.[/QUOTE]
Atkins liukastui kadulla ja löi päänsä. Siitä johtui sairastuminen ja pöhöttyminen.
 
"vieras"
[QUOTE="Leena";27169633]Atkins kuoli itse ylipainoisena ja sairaana. Eli se siitä dieetistä.

Minä en noin typerälle tuttavalle vaivautuisi tekemään mitään erikoisruokia.[/QUOTE]

Atkinsilla oli kardiomyopatia, sydänlihaksen sairaus joka mahdollisesti oli viruksen aiheuttama, mutta ei missään nimessä johtunut mistään mitä hän söi. Atkinsin sydänvaiva ollut mikään salaisuus, vaan tohtori itse teki siitä selkoa mm. radiossa jo vuosi ennen kuolemaansa.

Jos 72-vuotias Atkins joutui koomaan, joka keräsi nestettä hänen kehoonsa. Tähän sairauteen hän myös menehtyi.

En ala väittämään hänen ruokavaliotaan terveelliseksi tai epäterveelliseksi, mutta faktat sun olisi hyvä tarkistaa :D
 

Yhteistyössä