Mitä tarkoittaa tulo ja taselaskelmat 6kk elastus sopparia varten?AUTTAKAA NYT

  • Viestiketjun aloittaja täh??
  • Ensimmäinen viesti
täh??
oikeesti tyhmä kysymys varmaan teistä monesta mutta siis mitä toi meinaa?
tossa on luoteltu että pitää viedä,palkkatosite 2kk,työttömyyspäiväraha ilmoitus(mitä saa)asumistuki,muutulo tai etuus,elatusapumaksut,tulo ja taselaskelmat edelliseltä 6 kk ajalta..
 
elättäjä
No tietäisit varmaan jos sinulla olisi taselaskelma? :) Yhtään kuittia ei ole pakko lastenvalvojalle viedä, riittää että arvioit ne tulosi ja menosi siihen lappuun.
 
täh??
Alkuperäinen kirjoittaja elättäjä;22672282:
No tietäisit varmaan jos sinulla olisi taselaskelma? :) Yhtään kuittia ei ole pakko lastenvalvojalle viedä, riittää että arvioit ne tulosi ja menosi siihen lappuun.
joo no ei ole tuollaisia paniikissa kasaan lappuja että saan kaikki oikein:D
tosi kummallinen muutenkin tuo lappu mikä tuli siltä naiselta kirjoitus asultaa ja ettei tapaamista ollenkaan saa hänen kanssaan!!!koska eikös hänen pitäisi lasten tapaamisoikeus jutuista tehdä mustaa valkoiselle myös?
siis että lapset olisivat isällään,toki se menee nytkin että ottaa miten ottaa mutta kuitenkin..
 
elättäjä
Alkuperäinen kirjoittaja täh??;22672328:
joo no ei ole tuollaisia paniikissa kasaan lappuja että saan kaikki oikein:D
tosi kummallinen muutenkin tuo lappu mikä tuli siltä naiselta kirjoitus asultaa ja ettei tapaamista ollenkaan saa hänen kanssaan!!!koska eikös hänen pitäisi lasten tapaamisoikeus jutuista tehdä mustaa valkoiselle myös?
siis että lapset olisivat isällään,toki se menee nytkin että ottaa miten ottaa mutta kuitenkin..
Juu, lastenvalvojalla tehdään sekä elatus- että tapaamissopimus.
 
elättäjä
[QUOTE="vieras";22672334]Mene perkele sinäkin töihin, äläkä täällä vänise mistään yhteiskunna tuista![/QUOTE]

:LOL: No eiköhän ap nimenomaan ole lasten isän kanssa elatuksesta sopimassa, eikä yhteiskunnan.. voi jestas mitä tyyppejä.
 
täh??
[QUOTE="vieras";22672334]Mene perkele sinäkin töihin, äläkä täällä vänise mistään yhteiskunna tuista![/QUOTE]

Mikäs rutiköyhä mamma se siellä kitisee:D
onko isi jättäny lapsille tikkari rahat maksamatta :D
 
täh??
Alkuperäinen kirjoittaja elättäjä;22672339:
Juu, lastenvalvojalla tehdään sekä elatus- että tapaamissopimus.
eli mun on saatava sille aika siitä huolimatta että vetoaa kiireeseen ettei ehdi ottaan vastaan vaan tekee vain noi laput ja postittaa asianosaisille..
 
elättäjä
Alkuperäinen kirjoittaja täh??;22672373:
eli mun on saatava sille aika siitä huolimatta että vetoaa kiireeseen ettei ehdi ottaan vastaan vaan tekee vain noi laput ja postittaa asianosaisille..
No eihän se lastenvalvoja sitä elatussummaa määrää!!!! Hän tekee EHDOTUKSEN (laskelmaan perustuen), jonka pohjalta ELATUSVELVOLLISET sopivat summasta.
 
täh??
Alkuperäinen kirjoittaja elättäjä;22672388:
No eihän se lastenvalvoja sitä elatussummaa määrää!!!! Hän tekee EHDOTUKSEN (laskelmaan perustuen), jonka pohjalta ELATUSVELVOLLISET sopivat summasta.
no sitä minä ihmetelinkin,mutta nainen laittanut isälle ja mulle laput missä pyytää toimittaan noi ja tekee sitten liput ja laput.aikaa ei tipu.eli kelle voin tosta pistää nyt sitten valitusta meneen kun ei ota mun pyyntöjä tapaamisesta kuuleviin korviinsa :O
 
elättäjä
Alkuperäinen kirjoittaja täh??;22672412:
no sitä minä ihmetelinkin,mutta nainen laittanut isälle ja mulle laput missä pyytää toimittaan noi ja tekee sitten liput ja laput.aikaa ei tipu.eli kelle voin tosta pistää nyt sitten valitusta meneen kun ei ota mun pyyntöjä tapaamisesta kuuleviin korviinsa :O
No pakkohan teidän on päästä sopimaan asioista hänen luokseen..
 

Yhteistyössä