mitä te teette

  • Viestiketjun aloittaja lilmama
  • Ensimmäinen viesti
lilmama
eli mitä te teette miestenne kanssa yhdessä?
minun pitäisi keksiä minulle ja miehelleni jotain yhteistä tekemistä , kun tv alkaa tulla ulos aivoista.. keksikää jotain ihanaa ja kivaa :)

ja vielä.. sanooko teidän miehenne aina rakastavansa myös teitä kun kerrotte rakastavanne miestänne?

minun ei , ennen kyllä se sanoi muttei enään , mietin vain..
 
Sanoo aina rakastavansa kun minäkin sanon, mutta useimmin mies on se joka sen ensin sanoo.

Me iltaisin hierotaan tai rapsutellaan toisiamme, yhteen aikaan pelattiin uunoa ja mies just pari viikkoa sitten totesikin että pitäisi taas ostaa uunokortit. Sit tietenkin katsellaan telkkaria jne. Siis näitä silloin kun lapset nukkuu, silloin kun sitä varsinaista yhteistä aikaa on niin käydään syömässä jne. Ja yhdessä ollaan oltu n. 8 vuotta.
 
Aika vähän meillä on yhteistä tekemistä kyllä... mä en tahdo metsästää ja mies ei tahdo virkata B)

Mutta käydään säännöllisen epäsäännöllisesti kaksistaan syömässä, hoidetaan yhdessä puutarhaa.

Mä tahtoisin että käytäis yhdessä lenkkeilemässä tai rullaluistelemassa, pyöräilemässä tms.
Se on vielä vähän työn alla :whistle:

Niin ja vastataan että rakastaa, kun toinen sen sanoo. :heart:
 
lilmama
Joo minä hieronkin miestäni melkein joka ilta mutten saa samaa kohtelua itse :(
me pelattiin ennen korttia iltaisin , mutta enään meillä ei oo mitään .. ihan ku kaikki olis hiipumaan päin.. rakastan miestäni mutta pelkään kysyä että rakastaako hän minua vielä , koska jos ei murrun täysin..
meidän seksi elämäkin on mennyt ... yli kuukauteen EI MITÄÄN muutaman pusun melkeinpä väkisin antanu olen...
 
äiti24
ostakaa joku iso palapeli, sitä me alettiin harrastaa ja mukava siinä sivussa kertoo päivän kuulumiset =o) ja nyt kun ilmat on noin hienoja ni lähtekää vaiks piknikille. ehkä se rakkaus on ny vaan vähän sivummalla
 
Alkuperäinen kirjoittaja lilmama:
Joo minä hieronkin miestäni melkein joka ilta mutten saa samaa kohtelua itse :(
me pelattiin ennen korttia iltaisin , mutta enään meillä ei oo mitään .. ihan ku kaikki olis hiipumaan päin.. rakastan miestäni mutta pelkään kysyä että rakastaako hän minua vielä , koska jos ei murrun täysin..
meidän seksi elämäkin on mennyt ... yli kuukauteen EI MITÄÄN muutaman pusun melkeinpä väkisin antanu olen...
:hug: Teillä on nyt varmaan vain joku sellainen vaihe menossa? Kauanko olette olleet yhdessä?
 
Joka päivä sanotaan rakastan sinua toisillemme :heart: jompi kumpi ekana, millon mitenkin
Yhdessä käydään leffassa, syömässä ulkona
Kotona lasten nukkuessa katotaan paljon vuokra/osto leffoja, telkkaria, pelataan jotain
usein käydään kävelyllä yhdessä tai mökkeillään
 
Tehdään ruokaa, pelataan korttia, katotaan töllöä, jutellaan ja vitsaillaan, köllitään vaan vierekkäin, rakastellaan, ajellaan autolla, saunotaan, käydään kävelyllä, käydään ulkona syömässä, veneillään, pelataan mölkkyä tai jotain muuta hauskaa ulkopeliä, istutan notskin tai takan ääressä ja paistellaan vaahtokarkkeja, pelataan guitar heroa B) ,... Kaikkea ihan tavallista.

Kyllä se joka kerta mun rakkaudentunnustukseen vastaa. Usein se on mies joka sen sanoo mulle ensin :heart:
 
lilmama
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja lilmama:
Joo minä hieronkin miestäni melkein joka ilta mutten saa samaa kohtelua itse :(
me pelattiin ennen korttia iltaisin , mutta enään meillä ei oo mitään .. ihan ku kaikki olis hiipumaan päin.. rakastan miestäni mutta pelkään kysyä että rakastaako hän minua vielä , koska jos ei murrun täysin..
meidän seksi elämäkin on mennyt ... yli kuukauteen EI MITÄÄN muutaman pusun melkeinpä väkisin antanu olen...
:hug: Teillä on nyt varmaan vain joku sellainen vaihe menossa? Kauanko olette olleet yhdessä?
tätä on jatkunu jo aika kauan kai.. ollaan yhdessä oltu puoltoista vuotta
ja meillä on kolmenviikon ikänen tyttö.. tietäisinpä vain miksi mieheni ei halua minua enään lähelleen :(
 

Yhteistyössä