MITÄ TEEN!??!!? :o AVASIN VAHINGOSSA NAAPURIN POSTIN!!!?!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mulle tuli kerran vakuutusyhtiöstä.
Avasin ja aloin ihmettemään kun on iso summa. Sitten vasta huomasin että hups, ei olekkaan mun. Kiikutin takaisin vakuutusyhtiöön ja he postittivat sen uudessa kuoressa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voinko tehdä niin, että tipautan siihen keltaiseen laatikkoon?
Joo, ja voit päälle kirjottaa, et oli jaettu väärään osotteeseen ja et avasit sen vahingossa.

Muuten jakaja ei tiedä, mistä on kyse.
 
hekottelija
Joko viet sen naapurisi postilaatikkoon pimeän tultua, tai sitten viet sen suljettuna postiin. Mutta älä sitä pesään heitä. Siinä tapauksessa saatat kahden kuukauden päästä availla naapurillesi osoitettua ulosottomaksua :).
 
Mä en näe tässä sitä suurta ongelmaa.
Vahinkoja sattuu, paitsi tietysti jos olet muuten kovin utelias ihminen niin naapuri ei välttämättä usko että avasit kirjeen vahingossa :xmas: :whistle:
Eikä mun mielestä yhtään nolompaa vaikka perintäkirje olikin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä en näe tässä sitä suurta ongelmaa.
Vahinkoja sattuu, paitsi tietysti jos olet muuten kovin utelias ihminen niin naapuri ei välttämättä usko että avasit kirjeen vahingossa :xmas: :whistle:
Eikä mun mielestä yhtään nolompaa vaikka perintäkirje olikin.
Minusta on noloa palauttaa avattuna toiselle osoitettu kirje :ashamed:
 
varovaisuus
siihen pitää kirjoittaa se jaettu väärään osoitteeseen selkeästi
ja vaikka "palautetaan postille" tms ja mielellään että kiireinen lähetys (ettei perintä etene ratkaisevaan vaiheeseen nyt juuri tuon mokan takia sitten, naapurin parasta ajatellen.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä en näe tässä sitä suurta ongelmaa.
Vahinkoja sattuu, paitsi tietysti jos olet muuten kovin utelias ihminen niin naapuri ei välttämättä usko että avasit kirjeen vahingossa :xmas: :whistle:
Eikä mun mielestä yhtään nolompaa vaikka perintäkirje olikin.
Minusta on noloa palauttaa avattuna toiselle osoitettu kirje :ashamed:
Mun mielestä taas vielä nolompaa jos ei voi myöntää tehneensä virheen. Onko sitten kiva kun naapurilla menee luottotiedot koska kirje meni väärään osoitteeseen eikä kirjeen saanut naapuri kehtaa sitä palauttaa?
 

Yhteistyössä