Mitä teen väärin kun en löydä kavereita?

Heippa:) olen muuttanu isolta paikalta pieneen kuntaa,ja on vaikea löytää ystäviä pysyviä..kolmen lapsen äiti olen,ja en ole kovin sanavalmis mutta juttua riittää vaik yöhön asti kun opin tuntemaan:)
mies tekee liian pitkiä päiviä ja itseki töissä mutta tuntuu niin hassulta että olen onneton:) mistä johtuu etten ole onnellinen,siksi kun ei ole ystäviä vaan siksi kun mies ei juurikaan koskaa kunnolla läsnä ja sen takia muuttanu:(
 
Heippa, inhottavaahan se on, jos molemmat puolisot tekee pitkää päivää ja voi alkaa tuntua, että mies ei ole läsnä edes silloin, kun on kotona, koska on väsynyt tms. mutta älä etsi syyllisiä äläkä masennu! Olet varmasti koettanut jutella miehellesi tunteistasi? Ehkä kyseessä on nyt vain yksi ajanjakso, vaihe, joka menee ohi. Tarvitset todellakin omia ystäviä, kavereita ja omaa aikaa ja tekemistä- muuten alkaa varmasti seinät kaatua päälle ja kärpäsistä tulee härkäsiä!
Koetas keksiä jokin kiva viikottainen harrastus, josta pitäisit! Jumppa tai jokin kansalaisopiston kurssi tms...? Tai jos aika ei riitä, niin jokin kerho lapsille ja sinulle, jotta pääset ulos talosta! Voisit löytää samanhenkisiä ihmisiä ja saisit ajatukset "tuulettumaan" ja ylipäätään uutta virkistävää ajateltavaa. Tsemppiä!
 
Miukumauku, ihan tuttu tunne kyllä! Käy käsityökerhossa/jumpassa - tai mistä itse tykkäät? Vaikka 1 ilta/vko, saat omaa aikaa ja ota aktiivisesti kontaktia muihin äiteihin.
Itse olen huomannut, että pienessä paikassa voi olla hyvin yksinäistä jos ei ole sukulaisia/ei tunne ketään, mutta voi olla, että helpommin tulee näitä tosiystäviä kun tutustuu!
 

Yhteistyössä