mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti
ahdistunut
Nyt on tullut seinä eteen meidän suhteelle. Tilanne on se, että minulla ja miehelläni on molemmilla lapsia edellisestä suhteesta, yhteisiä ei ole. Miehen entinen ja x-anoppi käyttävät miestäni mielestäni liikaa hyväkseen. Mies toimii kuskina ja remonttimiehenä näille naisille ja on aina käytettävissä. Hänen lapset ovat meillä joka toinen vkonloppu ja mies käy lastensa luona heidän entisessä kodissaan n.neljänä päivänä vkossa tapaamassa lapsiaan. Ahdistaa, kun ei voi oikein tehdä omia suunnitelmia, kun näiden ex-naisten pyynnöt voivat tulla ja sotkea suunnitelmamme. Mies sanoo, että hän vain hoitaa velvollisuuksiaan... Hän sanoo rakastavansa minua, mutta täytyykö minunkaan nyt ihan kaikkea sietää. Hänen lastensa äiti ei miehen mielestä oikein osaa huolehtia lapsistaa, sen takia hän haluaa olla lastensa elämässä näin vankasti läsnä. Auttakaa ja kertokaa mielipiteenne, mitä teen. Lähteäkö vai jäädä?
 
Mieti mitä oikeasti elämältäsi haluat ja keskustele miehesi kanssa.
Oletteko seurustelleet jo kauan?Luulisi teidän seurustelun vakiinnuttua noiden vierailujen sinne exälään vähenevän luonnollisestikkin ja voihan ne lapset tulla kait sinne isänkin luo tapaamisen ajaksi vai?Jos exä ei osaa oikein lapsista huolehtia niin miksi lapset ei sitten ole isällä?
Asutteko te yhdessä?
Meillä mies kävi meidän seurustelun alkuaikoina muutaman kerran exän luona lapsia tapaamassa, mutta sitten itsekkin hoksas ettei ole kovin fiksua ja sittemmin lapset vaihdettiin vain pikaisesti pihalla(välit muutenkin tulehtui kun exälle ei sopinutkaan et olisi uus nainen)
Mutta voimia sulle!Kyllä nää uusperhekuviot osaa välillä ottaa päähän niin #&%?$!*! :hug:
 
ahdistunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 20:43 Roosa kirjoitti:
Mieti mitä oikeasti elämältäsi haluat ja keskustele miehesi kanssa.
Oletteko seurustelleet jo kauan?Luulisi teidän seurustelun vakiinnuttua noiden vierailujen sinne exälään vähenevän luonnollisestikkin ja voihan ne lapset tulla kait sinne isänkin luo tapaamisen ajaksi vai?Jos exä ei osaa oikein lapsista huolehtia niin miksi lapset ei sitten ole isällä?
Asutteko te yhdessä?
Meillä mies kävi meidän seurustelun alkuaikoina muutaman kerran exän luona lapsia tapaamassa, mutta sitten itsekkin hoksas ettei ole kovin fiksua ja sittemmin lapset vaihdettiin vain pikaisesti pihalla(välit muutenkin tulehtui kun exälle ei sopinutkaan et olisi uus nainen)
Mutta voimia sulle!Kyllä nää uusperhekuviot osaa välillä ottaa päähän niin #&%?$!*! :hug:

Asutaan yhdessä ja vuoden verran ollaan seurusteltu. Aika nopeasti ollaan siis edetty. Tuntuu, et mies on vaan niin tajuttoman kiltti ja haluaa huolehtia lapsistaan, ettei voi olla menemättä heidän luokseen (ex on silloin töissä). Sanoin miehelle kerran, että lapset voisivat tulla meille, mutta hän ei oikein ymmärtänyt, että miksi. Tietty siihen liittyisi edestakaisin ajelua. Lapset on muutenkin paljon erilaisempia kuin minun, jo erilaisen kasvatuksen takiakin. Itse olen tiukka kasvattaja ja lapseni ovat melko hyvin tottelevia ja hyvin avoimen iloisia. Miehen lapset ovat taas saaneet vapaan kasvatuksen ja ovat hyvin tottelemattomia ja aina heidän kanssaan pitää "kiivaasti neuvotella" ja kovia ovat väittämään vastaan.
 
\Asutaan yhdessä ja vuoden verran ollaan seurusteltu. Aika nopeasti ollaan siis edetty. Tuntuu, et mies on vaan niin tajuttoman kiltti ja haluaa huolehtia lapsistaan, ettei voi olla menemättä heidän luokseen (ex on silloin töissä). Sanoin miehelle kerran, että lapset voisivat tulla meille, mutta hän ei oikein ymmärtänyt, että miksi. Tietty siihen liittyisi edestakaisin ajelua. Lapset on muutenkin paljon erilaisempia kuin minun, jo erilaisen kasvatuksen takiakin. Itse olen tiukka kasvattaja ja lapseni ovat melko hyvin tottelevia ja hyvin avoimen iloisia. Miehen lapset ovat taas saaneet vapaan kasvatuksen ja ovat hyvin tottelemattomia ja aina heidän kanssaan pitää "kiivaasti neuvotella" ja kovia ovat väittämään vastaan.


[/quote]

En suostuis tollaseen....en! Ehkä miehesi ei halua just sen takia tuoda lapsiaan teille, kun ovat saaneet niin erilaisen kasvatuksen. Ajattelee pääsevänsä helpommalla, kun käy heidän kotona.
Meillä oli alussa sama juttu, mutta pitemmän päälle ei kauheen kivaa kellekkään. Mieheni joutui kerran olosuhteiden pakosta yöpymään
lasten luona ja oli hänen tytär ihmetellyt, miksi isi ei halua mennä nukkumaan entiseen yhteiseen sänkyyn. (ex ei siis ollut paikalla..). Lapsille tuli vaan turhia toiveita vanhempien paluusta yhteen, kun isi siellä ravasi. Mieheni itse tajusi, että ei hyvä juttu....
Yrittäkää keskustella.....ja löytää joku ratkaisu.
:hug: <br><br>
 
Meilläkin oli tuollaista (no ei sentään ex-anoppia kuvioissa) suhteemme ensimmäisenä vuotena. Mies ravasi jatkuvasti exänsä luona milloin minkäkin syyn takia. Lapsia katsomassa, viemässä jotain ehdottoman "tarpeellista", auttelemassa. Ja tilanne koko ajan paheni tuon vuoden aikana, exä kun oppi mistä narusta vetää... Samaan aikaan tämä exä lähetteli minulle viestejä, ettei mieheni minua rakasta, kun häntä käy niin usein tapaamassa (huomautan, että mies oli se joka lähti, oli ollut jo vuosia onneton suhteessaan eli ei kyllä exän perään haikaillut). Tilanne meillä onneksi korjaantui sillä, että exä ja lapset muuttivat, eikä mieheni enää tuntenut voivansa niin luontevasti tuohon uuteen paikkaan mennä. Ilmeisesti myös minun tunteeni alkoivat painaa toisessa vaakakupissa. En tosiaan tiedä, kauanko muuten olisin tuollaista sietänyt. Lisään vielä sen, että nykyään nämä kaksi eivät ole edes puheväleissä.
 
Pisti silmään viimeinen kommentti että eivät ole edes enää puheväleissä. Toivottavasti et ole iloinen siitä. Toivottavasti lapset ovat jo aikuisia. On todella kamalaa jos ei olla puheväleissä siis lasten vanhemmat. Miten voi kasvatusasioita hoitaa tai ihan mitä vaan .Tilanteet noin käy todella vaikkeiksi ja lapsista tulee usein pelinappuloita. ei sen exän kanssa tarvi ystävä olla mut on hyvä säilyttää puhe välit ihan vaan lasten vuoksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 17:12 ahdistunut kirjoitti:
Hänen lastensa äiti ei miehen mielestä oikein osaa huolehtia lapsistaa, sen takia hän haluaa olla lastensa elämässä näin vankasti läsnä. Auttakaa ja kertokaa mielipiteenne, mitä teen. Lähteäkö vai jäädä?
Kumpi on pienempi paha, lapset muuttaisivat teille vai nykyinen tilanne?
 
Ouna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 00:03 Saara kirjoitti:
Pisti silmään viimeinen kommentti että eivät ole edes enää puheväleissä. Toivottavasti et ole iloinen siitä. Toivottavasti lapset ovat jo aikuisia. On todella kamalaa jos ei olla puheväleissä siis lasten vanhemmat. Miten voi kasvatusasioita hoitaa tai ihan mitä vaan .Tilanteet noin käy todella vaikkeiksi ja lapsista tulee usein pelinappuloita. ei sen exän kanssa tarvi ystävä olla mut on hyvä säilyttää puhe välit ihan vaan lasten vuoksi.
Ja sekö on sit nykyisen vika jos välit on menny?
Meillä miehellä ja exällä meni välit exän kerrottua valehdelleensa ja petettyään jo useamman vuoden....Joskus oon ajatellu et kylläpä oli tyhmä kun jälkeenpäin kertoi...vaikeutti näin monia asioita mutta eipähän miehen silmissä kyllä exä arvoasteikolla kovin korkealla ole!
Tekstiviestit ja sähköposti on myös hyviä kommunikointitapoja mikäli ei halua puhelimessa jutella tms..Näin ainakin mieheni tekee ja homma toiminut.Lapset nyt jo isompia muutenkin ja homma toimii aina vain paremmin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 00:03 Saara kirjoitti:
Pisti silmään viimeinen kommentti että eivät ole edes enää puheväleissä. Toivottavasti et ole iloinen siitä. Toivottavasti lapset ovat jo aikuisia. On todella kamalaa jos ei olla puheväleissä siis lasten vanhemmat. Miten voi kasvatusasioita hoitaa tai ihan mitä vaan .Tilanteet noin käy todella vaikkeiksi ja lapsista tulee usein pelinappuloita. ei sen exän kanssa tarvi ystävä olla mut on hyvä säilyttää puhe välit ihan vaan lasten vuoksi.
Tietysti sekä minä että mieheni toivoimme, että asiat olisivat menneet hyvin ja mieheni exä olisi asiallisesti osannut/halunnut toimia. Minä en mahda mitään sille, että lasten äiti halusi heitä pelinappuloina käyttää (miestä kiristettiin lapsilla tekemään näitä palveluksia ja paljon muutakin). Ja kun mies laittoi stopin ex-vaimon muutettua, häiriköinti oli ihan hirveää. Siinä mielessä olen iloinen, että tuo puhelinhäiriköinti minuakin kohtaan on lakannut. Eikä sekään ollut lasten kannalta hyvä, että aina kun isä heitä haki/vei äiti kävi isän kimppuun, huuteli hävyttömyyksiä ja raivosi. Parempi tämäkin, etteivät sitten näe ollenkaan, kai...
 
aina kannattaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 17:12 ahdistunut kirjoitti:
Nyt on tullut seinä eteen meidän suhteelle. Tilanne on se, että minulla ja miehelläni on molemmilla lapsia edellisestä suhteesta, yhteisiä ei ole. Miehen entinen ja x-anoppi käyttävät miestäni mielestäni liikaa hyväkseen. Mies toimii kuskina ja remonttimiehenä näille naisille ja on aina käytettävissä. Hänen lapset ovat meillä joka toinen vkonloppu ja mies käy lastensa luona heidän entisessä kodissaan n.neljänä päivänä vkossa tapaamassa lapsiaan. Ahdistaa, kun ei voi oikein tehdä omia suunnitelmia, kun näiden ex-naisten pyynnöt voivat tulla ja sotkea suunnitelmamme. Mies sanoo, että hän vain hoitaa velvollisuuksiaan... Hän sanoo rakastavansa minua, mutta täytyykö minunkaan nyt ihan kaikkea sietää. Hänen lastensa äiti ei miehen mielestä oikein osaa huolehtia lapsistaa, sen takia hän haluaa olla lastensa elämässä näin vankasti läsnä. Auttakaa ja kertokaa mielipiteenne, mitä teen. Lähteäkö vai jäädä?
Kunnon YH_UUSIS-lähtee aina.

Ne on tehty lähtemään.
Ja aina kannattaa muistaa korulause:
"LAPSEN ETU ENSIN"

Niin täydellistä niin täydellistä.

 
pettynyt
Meillä sama ongelma. Mun nyksä käy aina välillä
pökkimässä ex-muijaansa ku käy kattomassa kakaroitaan.

Tosi rasittavaa. Mä oon sanonu että kayn aina vieraissa ku se lähtee sinne reisuunsa pariks päiväksi.

No onhan tässä se hyvä puoli että saa paljon erilaista parrua.

Mun mielestä tylsä tasanen perhe-elämä on syvältä.

Tää uusis homma on paljon mukavampaa.
Voi sekstaa kenen kaa haluaa ja missä ja milloin vaan.
Tosi siistii.


Uusioperheet nousuun ja ihanaaaaaa meininkiä.

Kevättä rintaa ja myös toiseenkin.


 

Yhteistyössä