Mitä teet tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Cirras
  • Ensimmäinen viesti
Autolla ajamista. pitää lähteä käyttämään poikaa Tampereella yksityisellä hammaslääkärillä. Nukkunut olen taas hyvin vähän...
 
"Anne"
Lapsi tarhaan, itse menen kouluun. Koulun jälkeen haen lapsen ja kotiin tekemään ruokaa. Ruuan jälkeen salille ja suihkun kautta kotiin laittamaan lapsi nukkumaan jonka jälkeen itse jatkan joko portfoliota, aloitan toisen tai jatkan opinnäytetyön lukemista josta pitää kirjoittaa analyysi.
 
Kaveri tulee tekemään pikkuremppaa meille ja katsoo samalla, mitä huonekaluja haluaisi vastalahjaksi, kun muutetaan. Teen töitä sillä aikaa ja jospa ehdittäisiin lounaalle jossain vaiheessa. Illalla varmaan katson jotain sarjaa maratonina, kun mies on työmatkalla.
 
"vierailija"
Tällä hetkellä keittelen riisipuuroa ja teen lahjaostoksia netissä. Päivällä vois lisäillä vähän joulukoristeita, käydä kaupassa ja kirjastossa. Illalla saatan ottaa vähän viiniä :)
 
Kohta alkaa kylppärin kuuraaminen,sitten vois leipasta pikkuleipiä ja "wienerpullia"..Ja ne normit askareet siivouksine,ruuanlaittoine...lenkilläkin vois kävästä..niin ja se pakastimen sulatus ja uudelleen järjestely
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä