Mitä teet tänään?

Tänään tein aamupalaksi sämpylöitä ja niitä odottaessani paperoin lasten vihkoja.

Kasin jälkeen vien miehen töihin ja lapset koululleen.
Käväisen kysymässä milloin nelosluokkalaiselta päivä päättyy - lukujärjestystä ei ole vielä saatu.

Sitten labraan ja kotiin kirjoittamaan tilaustöitä.

Ennen neljää takaisin kaupunkiin, 9 v taidekoulunsa kauden avajaisiin, mies ja 7 v töistään ja koulultaan...

Ei muita varsinaisia suunnitelmia.

Jauhelihapihvejä tilasivat päivälliseksi.
Ne saa jossain vaiheessa väkertää niin, että illalla vain lämmittää salaatin kanssa syötäväksi.
 
vierailija
Pyykinpesua, viikonlopun asuntovaunureissun jälkeen riittää nyt aamulla ja kohta lähdetään neuvolaan ja perhekerhoon pienimpien kanssa ja kaupassakin pitää käydä, kotona vaatteiden järjestelyä, pienet kiertoon (vauva kasvaa liian nopeasti, nyyh!) ja ruuanlaittoa ja jospa ehtisin leipoa leipää illaksi. Uimaankin pitää päästä, joka päivä niin kauan kun on lämmintä.
 
mun päivä
Mä olen menossa ottamaan aurinkoa. Se on mun päivän ohjelma. Mun nuorin on mennyt luultavasti kouluun ja se saa käydä kaupassa samalla. Oot sä tehnyt tänäänkään mitään muuta kun maannu auringossa?? En:DD sillon kun on tässä maassa mahdollista ottaa aurinkoa mä otan eikä mikään mahti maailmassa estä sitä. Ruokana meillä on tonnikalapurkit ja riisi on keitetty viikonloppuna. Ihanaa kun ei tartte tehdä ruokaa tänään!!
 

Yhteistyössä