mitä teet työksesi ja mitä miehesi? ja monta lasta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
ööö...mä siivooja ja "mies" eli mun tapauksessa nainen on kotiäitinä..pidetäänkö täällä sillee että vain naisilt kysytään :D meitä miehii sorretaan.. :snotty: nii joo,ja 2lasta on..
Katoin tota paljonko tienaat, niin miten siivooja voi tienata 2000? kk, kysyn vaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
ööö...mä siivooja ja "mies" eli mun tapauksessa nainen on kotiäitinä..pidetäänkö täällä sillee että vain naisilt kysytään :D meitä miehii sorretaan.. :snotty: nii joo,ja 2lasta on..
Katoin tota paljonko tienaat, niin miten siivooja voi tienata 2000? kk, kysyn vaan?
se on siis bruttona..kyllä sitä tienaa jos vain jaksaa TEHDÄ töitä..se vain vaatii muutakin kun sitä että se pe-rse nousee sieltä penkistä,eikä vain kävele..että näin..mutta bruttona parhaillaan 3120?/kk.. eli jos sitä tekee töitä nii kyllä se palkitaan joskus..nii ja toi sit maksettiin kahdenviikon jaksoissa eli 1567?/2vkoa..
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
ööö...mä siivooja ja "mies" eli mun tapauksessa nainen on kotiäitinä..pidetäänkö täällä sillee että vain naisilt kysytään :D meitä miehii sorretaan.. :snotty: nii joo,ja 2lasta on..
Katoin tota paljonko tienaat, niin miten siivooja voi tienata 2000? kk, kysyn vaan?
se on siis bruttona..kyllä sitä tienaa jos vain jaksaa TEHDÄ töitä..se vain vaatii muutakin kun sitä että se pe-rse nousee sieltä penkistä,eikä vain kävele..että näin..mutta bruttona parhaillaan 3120?/kk.. eli jos sitä tekee töitä nii kyllä se palkitaan joskus..nii ja toi sit maksettiin kahdenviikon jaksoissa eli 1567?/2vkoa..
Sun pitää kyllä todella tehdä pitkiä pv, ei 8 h pv riitä, kerta sanoit 8 e ja rapiat olevan tuntipalkan
 
en ole kyllä milloinkaan väittänyt että ihan peruspäivällä tuollaisia tilejä tehdään.kyllä siinä tehtiin 6pvän viikkoja ja n.16tunninpäiviä..aamu7lta mentiin ja yöllä puol1 kotiin..niin ja sitten ku jaksaa vääntää ihan hulluja urakkahommia nii liksa nousee..
 

Yhteistyössä