Mitä teet työksesi ja paljonko on...

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
RaivoisAkka harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Laika:
Alkuperäinen kirjoittaja RaivoisAkka:
henkilökohtainen avustaja ja palkka vähä vajaa 1000 euroa :ashamed: :snotty:
Tää on NIIN alipalkattu ala! Tädilläni on henkilökohtainen avustaja ja tekee niin upeaa työtä, ilman häntä ei tätini pärjäisi. On tälle ystävä, tuki ja apu elämiseen, elinehto lähes. Nämä jos ketkä tarvitsevat sen korotuksen.
Niimpä... Ei tätä koske mitkään Superin palkankorotukset,eikä muutkaan,ja työ ajat ne vasta pyllystä onkin.
 
Sori että tungen tähän ketjuun ilmoittamatta palkkatietojani ja paljastan tyhmyyteni, mutta miksi ap haluaa tietää NETTOpalkan? Nettopalkkahan ei kerro oikeaa totuutta, koska se riippuu niin monesta eri tekijästä henkilön taustasta riippuen mitä kelläkin jää käteen.
 
nyt meni hermot!
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
kotiäidin työtä teen ja alle 400 on netto.
Hitto mua ärsyttää tämmöiset vastaukset!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄRHG!
Kotiäitiys ei ole ansiotyötä!! Sä olet Kelan sosiaalietuuden piirissä, et ansiotyössä! Niin kerta.
 
Toinen tiiminvetäjä
Alkuperäinen kirjoittaja superior:
Tiiminvetäjä ja peruspalkan netto 2700? tienoilla
Minkä tiimin vetäjä, siis millä alalla? Itse olin edellisessä työssä tiiminvetäjä toimistotöissä. Paikka oli ylityöllistetty ja rankka. Käteen jäi 1600 e/kk.
 
superior
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen tiiminvetäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja superior:
Tiiminvetäjä ja peruspalkan netto 2700? tienoilla
Minkä tiimin vetäjä, siis millä alalla? Itse olin edellisessä työssä tiiminvetäjä toimistotöissä. Paikka oli ylityöllistetty ja rankka. Käteen jäi 1600 e/kk.
Isossa elektroniikka-alan firmassa. Työvuosia takana 11.
 
vieras
Lähihoitaja, työskentelen päivähodissa ja teen tällä hetkellä osa-aikalisän toista puolikasta. Eli työaikana on 50% kokonaistyöajasta. Palkkaa jää käteen vajaat 600 egee+siihen sit työttömyyskassasta soviteltupäiväraha niin kuukaudes taitaa jäädä käteen joku 700 egee. Tosin välillä tulee lisätöitä jotka sit nostaa palkkaa...
 
Palkanlaskija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Palkanlaskija:
1200 e netto/kk. Repikää siitä hoitajat!
Juu sun palkanlaskentahommashan on tooooosi raskasta henkisesti ja fyysisesti jne jne jne... Haloo!!!
Valmistelemme (jopa sanelemme sanasta sanaan) esimiehille minkälaisia päätöksiä heidän on tehtävä, jotta asiat menevät oikein. Tehtävä ei ole fyysisesti raskasta, mutta henkisesti raskasta se on. Olen tehnyt töitä useilla aloilla ja tämä on pahin homma. Ylitöitä teen jonkin verran ja lisäksi tuon jonkin verran töitä kotiin. Pätevaksi palkanlaskijaksi kehittyminen vie aikaa noin 5 vuotta. Työskentelen kunnallisella sektorilla, jossa täytyy osata 6 sopimusalaa kuin vettä valaen ja soveltaa niitä käytäntöön. Tuuthan vasta sitten irvimään, kun olet kokeillut palkanlaskentaa. Mukavaa jatkoa kuomaseni. Olet ilmeisesti hoitoalalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Palkanlaskija:
1200 e netto/kk. Repikää siitä hoitajat!
Juu sun palkanlaskentahommashan on tooooosi raskasta henkisesti ja fyysisesti jne jne jne... Haloo!!!
tuleppa sinä katsomaan mun työtä niin sitten vasta tiedät mikä on raskas työ :kieh:
Heipsan!
Itse olen ollut palkanlaskijana ja tiedän että työ on raskasta, mutta se on erilailla raskasta kuin hoitajan työ. Eli olen lähihoitaja tuntip. on 10,14. Arvostan kaikkia työaloja. Mielestäni eri aloja ei voi verrata toisiin. Itse olen tehnyt elämässäni monen moista työtä. Vielä kun saisi nosettua sen naisen euron siihen euroon!
 

Yhteistyössä