Mitä teet vanhoille/pieneksijääneille villasukille, -lapasille, -pipoille...?

  • Viestiketjun aloittaja kaapinsiivoaja
  • Ensimmäinen viesti
kaapinsiivoaja
Meillä on kasapäin sukulaisilta saatuja itsetehtyjä lasten villapipoja, villasukkia, -lapasia, -säärystimiä... Tuossa juuri tein inventaariota näistä ja totesin, että monet ovat jääneet pieniksi ja osa niin nukkaantuneuta/venähtäneitä, että tuskin niitä kukaan kirppiksellä ostaa. Mihin noita voisi käyttää vai pitäisikö vaan viskata roskiin?
 
"hops"
Heitin roskiin ja vieläkin kaduttaa. Niistä olisi saanut tenaville ihanan joulukalenterin. Kivaan kankaaseen kiinni suun reunasta, huovasta vaikka numerot ja jotain koristetta.
 
Lex
Annan eteenpäin muiden vaatteiden kanssa =)

Yhden ystävän neuloman maastokuvioisen villapuvun (housut+takki+tumput+töppöset) olen säästänyt nallelle puettavaksi, kun on niin hieno kokonaisuus =)
 
"aloittaja"
[QUOTE="hops";25859281]Heitin roskiin ja vieläkin kaduttaa. Niistä olisi saanut tenaville ihanan joulukalenterin. Kivaan kankaaseen kiinni suun reunasta, huovasta vaikka numerot ja jotain koristetta.[/QUOTE]


Voi, täähän olisi kiva idea!! Säilyisi samalla muistona lapsille sukat.
 
"aloittaja"
[QUOTE="mä";25859286]Sisäpalloja :) monta vaan sisäkkäin palloksi ja pikkasen painoa sisälle.
Pojat pelaa niillä vähän samalla tavalla kuin footbagillä .[/QUOTE]


Joskus voisi tätäkin kokeilla, meillä kun pojat tykkäävät heitellä palloa sisälläkin.
 
"aloittaja"
Annan eteenpäin muiden vaatteiden kanssa =)

Yhden ystävän neuloman maastokuvioisen villapuvun (housut+takki+tumput+töppöset) olen säästänyt nallelle puettavaksi, kun on niin hieno kokonaisuus =)

Ajattelin myös säästää yhden villa-asun tytön nukkeleikkeihin. Harmittaisi muuten laittaa kaunis puku kiertoon, kun eihän tuota itse ehditty kuin pari kertaa käyttää. Ja joku kuitenkin nähnyt melkoisesti vaivaa sen kutomisessa.
 
"Minnie"
Jaa-a. Mun mummo kutoo melkoista tahtia villasukkia, niitä on varmasti loppuelämäksi kaapissa meille kaikille :D En kyllä henno niitä minnekkään hävittää, säästän sit vaikka perintönä tytön lapsille :D
 

Yhteistyössä