Mitä teette näin LAUANTAI-ILTANA?!!

Otan rennosti, välillä lueskelen, katon telkkaria, palstailen.
Ootan että menkat alkaa. :)
Juon lasillisen valkoviiniä.
 
lepäilen rankan shoppailureissun jäljiltä- pikkasen myös ärsyttää, kun löysin mieleisen nahkatakin, mutta en kai mä nyt voinu ostaa, kun en tiedä meneekö synnytyksen jälkeen kiinni |O No, kohta katotaan miehen kanssa jotain leffaa ja syödään popcornia. Vaatekomeroa mun piti siivota, mut ois pitäny taas arvata ettei oikeen kiinnosta se homma :D
 
Me ollaan Suomessa lomalla (ihanaa!!) ja poika nyt unilla, mies katsoo leffaa ja minä surffailen tässä kainalossa. Äsken syötiin ja nyt sulatellaan :)

Tavallisesti kotona ollessamme ollaan usein aika myöhäänkin ulkona syömässä ja kokoonnutaan suht useasti tuttavaperheiden kanssa. Mukavaa ja leppoisaa!
 
"Yrittäjä"
Lasten harrastuksiin kuskaamista, pieni nopea (tehokas?) lenkki sillä aikaa kun lapset harrastaa. Kaupungilla lounaalla, jonka turvin ähkyssä jaksetaan iltaruokaan asti. Ulkoilua. Lököttelyä. Saunaa. Iltaruoka. Lapset nukkumaan. Lasi viiniä, tai oikeammin valkoviiniglögin tyhjennystä. Josko sitä jaksaisi sitten lauantaivarvitkin vetästä ukkokullan kanssa, jos ei, niin sitten nukahtamista töllöttimen ääreen.
 

Yhteistyössä