Mitä teette Naistenpäivänä? Jotain erityistä?

Täytyy kertoa viime viikosta, että sain melkein kehitettyä itselleni stressin tuplabuukkauksen kanssa.

Mun olis siis pitänyt olla lapsenvahtina kahdessa paikassa yhtäaikaa. Onneksi pappa pelasti yövuoronsa jälkeen ja tuli tänne hoivaamaan keskimmäistä rinsessaa :)
 
Vaatekaappeja siivotessa meni aamu, nyt pitäis löytää inspis koko kämpän raivaamiseen. Illalla lupasin poitsulle et voitais vähän leipoa. Eli hyvinkin arkisesti menee päivä. Ens lauantaina vietetään sit työkavereiden kanssa naisteniltaa :)
 
3n äiti
Oksennan, ja yrjöilyn lomassa imuroin. Pienimmältä lapselta tarttui ensin minuun, katsotaan kuka on seuraava onnekas: mies ja sisarukset. Mies toi sentään kukan kauppareissulta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti;29648531:
Oksennan, ja yrjöilyn lomassa imuroin. Pienimmältä lapselta tarttui ensin minuun, katsotaan kuka on seuraava onnekas: mies ja sisarukset. Mies toi sentään kukan kauppareissulta.
Tsemppiä ja paranemisia, mutta mikä järki on imuroida oksennustaudissa? Ihan varnmasti ei kukaan kuole jos ei pariin päivään imuroisi (ja juu, kyllä meilläkin normaalisti päivittäin imuroidaan, mutta ei todelllakaan jos on kunnollla kipeänä)
 
3n äiti
riiviöiden äiti, Ei ole tolkkua ei, mutta on kivempi sairastaa puhtaassa kodissa. Meillä imuroidaan viikottain ja nurkissa laidunsi jo pölypuhveleita. Parempaa naistenpäivää kaikille halukkaille!
 
-75
Vähän olen siivoillut, pessyt pyykkiä, ulkoillut koiran ja lasten kanssa. Sen verran naistenpäivän viettoa että ruokaa ei tarvinnut tehdä, mies vei syömään läheiselle huoltsikalle (abc:tä vastaava), ja olikin hyvää ruokaa ja jälkkäriksi lettuja. Illalla saunaan.
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti;29648531:
Oksennan, ja yrjöilyn lomassa imuroin. Pienimmältä lapselta tarttui ensin minuun, katsotaan kuka on seuraava onnekas: mies ja sisarukset. Mies toi sentään kukan kauppareissulta.
Paranemisia sinne. Oksutauteja ei ole näkynyt täälläpäin. Onneksi *kopkop*
 
Rollolainen
me käytiin kaupungilla ostamassa mulle koulukirjat ja ensviikolle uusia kyniö ym kirjoituksia varten. Tuliterät kynät käyttöön vaan keskiviikkona =)
kuopukselle ostetiin kengät ja osti tuo miskian itteleen jotkain. Muuten ollut ihan normipäivä
Kun tasa-arvosta puhutaan niin koska on miesten päivä. On ne miehtkin erityispäivänsä ansainneet.
 
"aloittaja"
me käytiin kaupungilla ostamassa mulle koulukirjat ja ensviikolle uusia kyniö ym kirjoituksia varten. Tuliterät kynät käyttöön vaan keskiviikkona =)
kuopukselle ostetiin kengät ja osti tuo miskian itteleen jotkain. Muuten ollut ihan normipäivä
Kun tasa-arvosta puhutaan niin koska on miesten päivä. On ne miehtkin erityispäivänsä ansainneet.
 
"ttk"
Mies herätteli aamulla shampanja-aamiaiselle ja sen jälkeen palasimme vielä sänkyyn hemmottelemaan toisiamme. Päivällä sain suklaarasian sisällä lapun jossa kerrottiin että huomisaamuna pitää olla laukku pakattuna koska lähdemme viikoksi Roomaan!! <3 Pikaisiin lähtöihin olen tottunut ja nyt on jo kamat kasassa ja kohta lähdetään illalliselle Postresiin. Kyllä tuo mies vaan osaa... :)
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
vie ras
Olin töissä klo 7-15, sen jälkeen ajettiin koko perhe anoppilaan syömään. Kotiintultua mies lähti töihin ja mä vietän iltaa läppärillä. Kukkakimpun sain, anopilta :)
 
LaMamanMorbid
[QUOTE="ttk";29649167]Mies herätteli aamulla shampanja-aamiaiselle ja sen jälkeen palasimme vielä sänkyyn hemmottelemaan toisiamme. Päivällä sain suklaarasian sisällä lapun jossa kerrottiin että huomisaamuna pitää olla laukku pakattuna koska lähdemme viikoksi Roomaan!! <3 Pikaisiin lähtöihin olen tottunut ja nyt on jo kamat kasassa ja kohta lähdetään illalliselle Postresiin. Kyllä tuo mies vaan osaa... :)[/QUOTE]

Nice. Your life is like my dream. :heart:
 

Yhteistyössä