Mitä tehdä kun äijä vaan pelaa koko illan tietokoneella?

  • Viestiketjun aloittaja Argh!
  • Ensimmäinen viesti
Ja sinä istut palstalla? Eih, huono vitsi :ashamed: Et varmaan istuisi netissä koko iltaa jos olis miehestä seuraa. En minä ainakaan istuisi.

Voisitteko sopia, että saa istua tietyn ajan illasta, esim 45 minuuttia pelaamassa, ja sitä ei saa ylittää?
 
Meillä mies on koneella 14-18 tuntia vuorokaudessa. Tai no, onhan sen syötävä ja joskus ajaa töihin tai sieltä kotiin jne. Tekee sivussa verkossa töitä ja sit sillä on gladiatus auki (LUOJAN KIITOS travianista loppu se selain jolla se pelasi), selaa päivän lehtiä, roikkuu keskustelupalstoilla jne jne.
Mie teen kaikki kotityöt mutta en joudu maksamaan asumisesta ku asunto on miehen nimissä jne. Välillä ottaa päähän ku ite on siivonnu paikkoja tuntisotalla ja pessy pyykkiä ja laittanu ruokaa jne jne jne ja toinen vaa istuu ja kommentoi maailman tapahtumia läppärinsä takaa...
Mut toisaalta mulla sopii olemaan omaakin elämää ku tietää ettei tuosta kuitenkaan oo seuraa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Meillä mies on koneella 14-18 tuntia vuorokaudessa. Tai no, onhan sen syötävä ja joskus ajaa töihin tai sieltä kotiin jne. Tekee sivussa verkossa töitä ja sit sillä on gladiatus auki (LUOJAN KIITOS travianista loppu se selain jolla se pelasi), selaa päivän lehtiä, roikkuu keskustelupalstoilla jne jne.
Mie teen kaikki kotityöt mutta en joudu maksamaan asumisesta ku asunto on miehen nimissä jne. Välillä ottaa päähän ku ite on siivonnu paikkoja tuntisotalla ja pessy pyykkiä ja laittanu ruokaa jne jne jne ja toinen vaa istuu ja kommentoi maailman tapahtumia läppärinsä takaa...
Mut toisaalta mulla sopii olemaan omaakin elämää ku tietää ettei tuosta kuitenkaan oo seuraa.
No just! Meillä se travian kanssa oli kuvioissa pitkän aikaa!
 
pojankloppi
joo mun ämmä kans istuu kaiken yötä koneella ja pelaa wowia. ei siinä vielä kaikki, sillä on myös ventti käytössä. Kuuntele siinä sitten sen räpätystä aamu tunneille asti
 
Onneks ei oo noita ongelmia. :whistle: :D

Tee sille ukolles selväksi, ettei tuollainen peli vetele. Kai se on sama pelaako, katseleeko TV:tä, hengaileeko kavereiden kanssa tai pelaako mies lätkää liikaa, sillä kaikella on rajansa, jos perheensä kanssa haluaa elää.
 
Hommaa sille jotain muuta kivaa tekemistä!

Tai lähette johonki vähäksi aikaa lomalle, vaikka viikonlopuksiki vaan.

Ite ainaki istun tässä ihan liian kauan sillon jos ei oo oikeen muuta tekemistä. Joku kiva harrastus, tai jotain työtä (ei mitään ylitympeää kuitenkaan vaan jotain oikeasti rakentavaa työtä)...

Pitää päästä huomaamaan, että on olemassa muutaki mielekästä tekemistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ekakertalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja pojankloppi:
joo mun ämmä kans istuu kaiken yötä koneella ja pelaa wowia. ei siinä vielä kaikki, sillä on myös ventti käytössä. Kuuntele siinä sitten sen räpätystä aamu tunneille asti
minä olisin juuri tällainen, jos imetys ei estäisi
:ashamed:
Ei edes EvE-onlinea :( tuomittavaa sanon minä !
 

Yhteistyössä