Mitä tehdä kun keski-iän kiima iskee

Kolmenkympinkriisi oli ja meni ja nyt on ilmeisestikin keski-iän kiima meneillään. Tuleekohan tästä nyt sitten kymmenen vuoden päästä vaihdevuodet?

Vaan mikähän tähän auttais? Pitää vissin hakea e-pillerit jarruiksi. Eihän tässä ole enää mitään tolkkua. Mies on ihana, parisuhde ja seksielämä toimii hyvin. Siltikin sitä huomaa miettivänsä, miten moni muukin mies on alasti vaatteiden alla...

Buaah! Luvatkaa, että tästä normalisoidun, eikä mulle iske mikään juoksuaika.
 
"hoo"
Just sama tilanne mulla. Ikää kohta 33 v. Lyhyt kevätsuhde tuossa juuri päättyi (ei harrastettu kylläkään seksiä, kun ei saatu mahdollisuutta siihen) ja kaikki muut miehet kyllä kiinnostaa kovasti. Oma mies on vaan erittäin kultainen ja ihana, mutta ei mikään nössykkä kuitenkaan. En olisi valmis luopumaan kyllä siitäkään!

Miten nämä hormonimyrskyn saa loppumaan? :D
 
Älkää olko niin pikkusieluisia
Antakaa mennä ja nussikaa mutta älkää jääkö kiinni. Kerran täällä vaan eletään ja sitten ei vanhana kaduta.

T. Komea "vanhempien" naisten viihdyttäjämies
 
Alkuperäinen kirjoittaja Älkää olko niin pikkusieluisia;23705824:
Antakaa mennä ja nussikaa mutta älkää jääkö kiinni. Kerran täällä vaan eletään ja sitten ei vanhana kaduta.

T. Komea "vanhempien" naisten viihdyttäjämies
No ei kai sitä voi alkaa haarottelemaan ympäri kyliä, kun ei mulla ole mitään halua loukata ihanaa miestäni.
 

Yhteistyössä