mitä tehdä?? meteli naapuista...

vituttaa aivan älyttömästi taas, asutaan isossa kerrostalossa kaupungin keskustassa, muutettiin maaliskuussa, mulla ei ole alkuvuodesta oikein mitään muistikuvaa, lapsi valvotti jne... nyt viime parina kuukautena yläkerrassa on biletetty pe/la iltana oikein olan takaa, siis ihan infernaalista meteliä, kämppä täynnä porukkaa saunomassa, hyppivät tasajalkaa musan tahtiin ja huutavat ääneen!!
ja ikää tolla porukalla siis 30 molemminpuolin? ainakin asukkaan 30v päiviä viettivät joku kuukausi sitten.
sitä metelihelvettiä kuunnellessani kävin sanomassa, toisella kerralla ei enää avattu ovea, soitin kytät, mutta heillä menee tässä ihanassa väkivallattomassa kaupungissa useampi tunti, kun ei ole kyse hengestä ja hädästä, mä ole ihan öönä, et mitä voin enää tehdä?? kaksi sähköpostia laitoin isännöitisijälle kahden eri bileillan johdosta, ei mitään vastausta ja annoin kyllä tulla täydeltä laidalta...
lapsi on just ja justa saanut pahimman refluksikauden helpotettua jotenkin unirytmistä ja rauhasta kiinni, on nyt 9,5kk ja mä en tiedä itkisinkö ja huutaisinko, kun joudun lasta rauhoittelemaan, kun yläkerras dokataan ja hypitään, niin et rappaus rapisee!!!! pari vkoa sitten porattiin ja vasaroitiin alkaen klo 22 sellaisen tunnin verran ja tuolla kämpässä asuu taaperoikäisiä lapsia ainakin kaksi, on kaksi pientä polkupyörää ja juoksuaskelia tänäkin iltana kuulunut edestakaisin!!!
sori pitkä ja sekava purkaus, mut kun en keksi muutakaan tehdä,väsyttää ja vituttaa!!!
 
Meilläkin oli tollanen tilanne ennen kun muutettiin. Toi on tosi kurjaa :/ En tajua miten jotkut ei vaan ymmärrä että esim. lasta saattaa pelottaa meteli eikä saa nukuttua. Juhliminen on ok silloin tällöin mut jos naapurissa asuu lapsiperheitä niin olis kohteliasta lähteä vaikka baariin remuamaan loppuillasta (eli joskus yheltätoista mun mielestä). Ja poliisi tulee tosiaan TOOODELLA hitaasti noissa tapauksissa. Sä et voi oikeastaan muuta kun tehdä edelleen valituksia isännöitsijälle ja sanoa niille meluajille yhä uudestaan ja uudestaan.
 
saatko muilta naapureilta apua?
nimiä paperiin johon että minä aikana ja miten kauan häiriköity ja sitten parin kolmen naapurin nimmarit lisäks ja isännöitsijälle. Sen on pakko reagoida siihen tai niin täällä neuvotaan tekee.
 
Perjantai
Tiedän niin mistä puhut ja juuri tuan takia muutin aikoinani pois kerrostalosta. Meillä ei varsinaisesti naapurit bilettäneet, mutta tappelivat äänekkäästi ja pitkään joka toinen ilta.
 
jotain on keksitävä, kun ei tosiaan ole mistään pikku illanvietoista kyse, en itsekään ole hiljaisimmasta päästä ja on tullut iltaa istuttua, mut se synttäri-ilta oli varsinkin jotain hirveää, siis ahdisti aivan järkyttävästi ja ahdistaa edelleen, kodin pitäis olla ihmisen turvapaikka ja nyt saa pelko perseessä odotella iltaisin, et koska se alkaa taas... soitan maanantaina toiselle ihmiselle, jonka kanssa asioitiin, kun tää asunto vuokrattiin, mä en tajuu, miten ihmiset ei osaa alkeellisempiakaan juttuja ja kun niillä on itselläänkin lapsia!!! onko ne unohtaneet, miten lapsen uni on herkkää?! mä ymmärrän hyvin pikaistuksissaan tehdyt tapot, jos mulla olis ollut kunnon ase, vaikka lihakirves, silloin pari vkoa sitten, niin olisin iskenyt sen pystyyn siihen oveen takuuvarmasti! olis kytätkin tulleetvauhdilla ja tää äiti viettänyt yön putkassa.... saas nähdä jatkossa, mikään ei vituta näin paljon....
 
Meillä kans seinänaapuri piti kemujaa välillä viikolla ja välillä viikonloppusin. Tarpeeks monta rakkauskirjettä kun sille vein niin sain viimeinkin vastauksen ja sen jälkeen ei oo enää meteliä kuulunu. Luojan kiitos. Yhen kerran soitin huoltomiehelle kun oli jo päivystysaika ja se käski sitten soittaa seuraavana päivänä isännöitsijälle.
Mä en vissiin ollu ainoo ketä tolle naapurille oli maininnu asiasta. Ja kaiken lisäks mulle sit vähän myöhemmin tän vastauksen jälkeen selvis, että siellä vedetään kamaa.
 
"sondersson"
Kokeiles nyt ainakin sellasta et soitat isännöitsijälle, voi toimia spostia paremmin. Ja teet aina kirjallisen valituksen kun siellä möykätään ja vaikka viet ne sille isännöitsijälle niin et näät sen naamatusten. Eihän niitä montaa tarvii tulla et saa häädön. Ja jos isännöitsijä ei hoida hommiaan niin voit tehdä myös siitä valituksen.
 

Yhteistyössä