Mitä tehdä, myyijä unohti ota 169e yhdestä korista?:/

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Mummeli"
Ihan vaan vinkiksi sinulle, ota tavaksesi heti tarkastaa kassakuitti. Usein käy myös niin, että sinulta peritään jostain tuotteesta hinta kaksi kertaa. Helpompaa selvittää asia liikkeessä heti.
 
"vieras"
Ot, voin vain kuvitella miten kamala tuosta 'sisustuksesta' tulee kun rahaa on enemmän kuin tyylittajua. Ap on ilmeisesti paria maalaisromanttista sisustusblogia ja yrittää nyt epätoivoisesti kopioida.
 
palstan logiikan mukaan sun ei tarvii tehdä mitään. mitäs on myyjä jättänyt laskuttamatta. itse menisin maksamaan sen korin kauppaan, mutta palstalaisten mukaan näin ei tarvii tehdä. ja taas ihmetyttää, että se on hirvee juttu ja haloo, ja varkaus, jos antaa lapsen juoda pillimehun ennen kassalla maksamista, mutta jos saa kassasta läpi jonkun tavaran maksamatta, niin sen voi huoletta pitää.
 
miten noin iso ostos voi jäädä huomaamatta, ymmärtäisin jos ois ollu joku pieni koriste esine.
mutta joo, jos sen mainaat maksaa ni soita ja kysy miten toimia.
Eikö turussa kulje busseja? vai miks ehdontahdoin pitää taksia käyttää? ei tuis sit yks kori niin kalliiks.

ja kyllä suuret korit voi olla tosi kalliita. pienistä,kauniistakin saa jo pulittaa ihan kiitettäviä summia.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25319771:
palstan logiikan mukaan sun ei tarvii tehdä mitään. mitäs on myyjä jättänyt laskuttamatta. itse menisin maksamaan sen korin kauppaan, mutta palstalaisten mukaan näin ei tarvii tehdä. ja taas ihmetyttää, että se on hirvee juttu ja haloo, ja varkaus, jos antaa lapsen juoda pillimehun ennen kassalla maksamista, mutta jos saa kassasta läpi jonkun tavaran maksamatta, niin sen voi huoletta pitää.
Mä olisin palstalaisten mukaan juuri niin tyhmä että mä soittaisin kauppaan ja kertoisin saaneenin tuon ilman maksua ja kysyisin mitä nyt tehdään.

Mä voin kertoa valkoisia valheita, mä voin joskus huijatakin jotain mutta jostain kumman syystä mulla on tässä kohtaa järjetön rehellisyys jota ei edes osaa selittää
 
"Minttu"
Mä varmaan oisin vaan tyytyväinen että sain ilmaseksi sen korin.. Tosin ei mulla koskaan ois varaa laittaa tollasta summaa mihinkään koreihin.
Se on varastamista. Mä en voisi pitää tavaraa johon mulla ei ole oikeutta. Siksi olen aina käynyt maksamassa, riippumatta tuotteen hinnasta. Niin tein jo silloin kun olin köyhä, ja nyt edelleen kun olen varakkaampi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25319797]Ei Kodin Ykkösessä myydä tuon hintaisia koreja.[/QUOTE]

Näin,ja eipä ihme että ap ei tullut asiaa kommentoimaan.
en ymmärrä miks jauhaa täällä valheita joista jää kiinni,aikuinen ihminen,vähän noloa:D
 

Yhteistyössä