Mitä tehdä? Talo-kuume nostaa päätään

Evetsu
Mulla olis nyt mahdollisuus ostaa vanha hirsitalo...on ihan asuttavassa kunnossa, mutta kaipaa vähän modernisointia. Ainoa vika, että on noin 30km päässä miehen työpaikasta... Hintakaan ei olis paha, 25t?! Siihen kuuluis joen rantaa ja peltoa ja kolme ulkorakennusta... En tiedä, miten tekis...Sanokaas!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Mulla olis nyt mahdollisuus ostaa vanha hirsitalo...on ihan asuttavassa kunnossa, mutta kaipaa vähän modernisointia. Ainoa vika, että on noin 30km päässä miehen työpaikasta... Hintakaan ei olis paha, 25t?! Siihen kuuluis joen rantaa ja peltoa ja kolme ulkorakennusta... En tiedä, miten tekis...Sanokaas!
30km ei oo ees paljon!
Jos talo juuri teidän toivoma, niin totta hitossa ostatte! Sehän on lähes ilmainenkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tänttärä:
Himottais niin hankkia sellainen mökin röttelö jota laittelis kuntoon.
No miettikää ensin pitkään ja hartaasti... Me vähän hätäpäissään ostettiin tämä talo ja remonttiin ja asumiseen meneekin enemmän kuin osattiin aavistaa... Ja nyt ollaan taloudellisesti aika ahtaalla :(
 
Evetsu
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Mulla olis nyt mahdollisuus ostaa vanha hirsitalo...on ihan asuttavassa kunnossa, mutta kaipaa vähän modernisointia. Ainoa vika, että on noin 30km päässä miehen työpaikasta... Hintakaan ei olis paha, 25t?! Siihen kuuluis joen rantaa ja peltoa ja kolme ulkorakennusta... En tiedä, miten tekis...Sanokaas!
30km ei oo ees paljon!
Jos talo juuri teidän toivoma, niin totta hitossa ostatte! Sehän on lähes ilmainenkin!
Ilmainen on juu, mutta samalla joutuu luopua tästä paikkakunnasta ja muuttaa ihan pystyyn kuolleeseen paikkaan. Sieltä saa halvalla taloja, jos joku haluaa vaan asua paikassa, missä on vaan eläkeläisiä ja yksi pieni ruokakauppa ja kämänen huoltoasema... Ei vitsi, näyttää vielä pahemmalta näin kirjoitettuna =( Onneksi ei ole kiire tehdä päätöstä, tuokin talo on ollut jo vuoden myynnissä, joten ei se varmasti ihan heti mene ;)
 

Yhteistyössä