mitä teidän miehet ostavat teille lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja marjatta
  • Ensimmäinen viesti
hajuvettä, kasvojenhoitotuotteita, koruja, digikameran kun tiesi että sellasta toivoin,kännykän,kukkia ja jos tietää että jotain oon toivonut tai tarviin jotain niin sellaisen yleensä saan:)Alusvaatteita ei oo kyllä ikinä ostanut ja ihan hyvä niin
 
Alusvaatteita ei meillä kyllä ostella, enkä kyllä osaisi edes kuvitella moista romanttista elettä mun mieheltä :LOL:
Olen saanut mm. veitsen, leathermanin, magliten avaimenperän (no onhan se sentään pinkki!), puhelimen...yleensä lahja tulee jouluna, muita juhlapäiviä ei meillä vietetä aikuisten kesken.
Viime jouluna sain sellaisen 50-luvun tyylisen laukun, jossa oli tatuointikuvioita ja sen sisälle oli pakattu hajuvettä ja digikamera :heart:
 
kaalimaan vartija ejk
Meillä ei ole tapana lahjoa toisiamme. Ollaan aika tylsiä. Mutta olen saanut pari korua, leffoja ja viimeksi kameran. Ja mies ostaa aina mun puhelimet. Nyt on ostamassa mulle kelloa..... :)
 
77
Ei todellakaan mitään. Ei se tajua ostaa lahjoja. Rahaa se antaa nyt kun olen työtön mistä olen kiitollinen mutta kun kävimme molemmat töissä en tosiaan saanut mitään lahjoja. Ei laita ruokaakaan.
 
Esme harmaana
Viimeksi sain synttärilahjaksi 13 timantin sormuksen ja nyt tuli hääpäivän kunniaksi kukkakimppu! Harvoin ostellaan toisillemme lahjoja, mut se on sitten jotain vähän arvokkaampaa ja tulee yleensä yllätyksenä. Tuo timanttisormus oli tosi iso yllätys, koska olin sellaisesta haaveillut, mut en uskaltanut kyllä odottaa. Joskus laivareissulta on sitten tuonut hajuvettä.
 

Yhteistyössä