Mitä teidän pienet lapset tekee nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja povia:
Hei Yainaba! Kuinka monta lasta sulla nyt on? : ) Niin ja mun lapsi meni just ulos kaverinsa kanssa.
9 on ja kymmenes tulossa.
Mun lapset on tulossa ihan just kotiin sieltä leikkipuistosta. Soittelin tossa miehelle että laitellaan täällä isojen poikien kanssa ruokaa. Tai pojat tekee ja mä hoitelen samalla pyykkiä ja oon noitten vastaava pääkokki.
 
vakava sosiaalitapaus
4-vuotias piirtelee autorataa tuossa vieressä. Meidän piti lähteä tänään piknikille johonkin leikkipuistoon, mutta sadetta taitaa piisata koko päivän. Ehkä tehdään se retki omalle olohuoneen matolle :)
 
Piika-äiti
Vauva löllii isänsä sylissä ja yrittää saada isänsä uskomaan, että hänet on vietävä aamukylpyyn.
Melkein 3-vuotias yrittää saada isoveljet uskomaan, että hänet on pakko viedä eväsretkelle leikkipuistoon.
Isot veljet (14 ja 16) yrittävät olla kuin eivät kuulisi tai ymmärtäisi mitä pikkuveli pyytää.
Esikoinen täyttää 18-vuotta.
 
äitix4
pienin hakee unta kuumeessa ja nuhassa,keskimmäinen ja vanhin juoksee alakerrassa pikkuserkun ja enon kanssa kilpaa.siltä kuulostaa... kohta koko alakeeran poppoo pihalle ja jatkan siivousta eli lattioiden puhdistusta .
 
pat
Kaikki tenavat (9-v, 8-v ja 2-v) tulivat hetki sitten sisälle pihalta sateesta. Ovat siellä touhunneet omiaan kolmen tunnin ajan... Hieman olivat kuraisi ja intoa täynnä, kun hihkaisin syömään :D
Jossain päin pihaa taitaa olla siis jälleen iso monttu, kun olivat sen verran kuraisi eli lienevät sateella jälleen kaivaneet pihalle omaa uima-allasta :LOL:
 

Yhteistyössä