Mitä teillä on isänpäivälahjaksi?

EI MITÄÄN!! Kyrsiinnyin tänään totaallisesti koko mieheen. Ostin kumminkin päivemmällä kakun kun ajattelin että ehkä tänään onkin hyvä äivä mutta paskan vitut!!! Syököön kakkunsa huomenna jos edes tajuaa että sellainen on pakastimessa.. vituttaa nyt koko isänpäivä |O |O
 
Mä väsäsin lasten kanssa miehelle tyynyliinan. Sain idean yheltä foorumilta joku aika sitte,eli lapsen jalka muodostaa hirven pään ja käsistä painetaan sarvet. Viereen kirjotin "hirveen kivaa isänpäivää". Lisäks esikoinen on tehny hoidossa kortin. Aamulla sit saa nukkua pitempään ja sit aamupalat viedään sänkyyn. Iltapäivällä sit syödään mun tänään väsäämää kakkua, joka todennäkösesti epäonnistuu ku eka kerran lähdin hyydykekakkua tekeen. Mut syödään sitte mössöä suoraan kiposta jos ei muuten pelitä. :LOL:
 
Siis meillähän ei ole yhteisiä lapsia mutta tuo on kuitenki mun 3veelle kuin isä (omaansa se ei ole koskaan nähnytkään). Rahaa ei ollu viikolla ostaa mitään (lapsen silmälasit piti ostaa perjantaina) mutta sitte alkuviikosta olen päättäny jotain keksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
EI MITÄÄN!! Kyrsiinnyin tänään totaallisesti koko mieheen. Ostin kumminkin päivemmällä kakun kun ajattelin että ehkä tänään onkin hyvä äivä mutta paskan vitut!!! Syököön kakkunsa huomenna jos edes tajuaa että sellainen on pakastimessa.. vituttaa nyt koko isänpäivä |O |O
En voi ku peesata...Paitsi ettei mulla oo sille ees kakkua... |O |O |O
 
bee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie vähän meinasin etten huomioi mitenkään ku ei muakaan huolioitu äitienpäivänä. Ja oli vielä eka äitienpäivä:(
Noin mäkin ensin ajattelin. Mut kun muistin miten pahalta tuntu, kun mies ei edes toivottanu mulle hyvää äitienpäivää, niin en sit viitsi tehdä toiselle samalla tavalla.
Alkuviikosta se heitti jotain isänpäivästä ja mä tokasin siihen, että et sä mun isä oo, niin näytti vähän kirpasevan. Joten ostin lahjan, väsäsin kortin ja kakun. Ei sitä omaa pettymystä tarvi toiselle jatkaa. Ehkä sit jo ens vuonna saan minäkin edes onnittelut.
 
...
mä ostin omalle isälle t-paidan missä lukee: isä nro.1 ja sukat missä lukee vaari on rakas, se on niinku meijän tytöltä.. omalle miehelle ostin hanskat, homer boxerit ja isä on paras sukat ja tyttö on tehny päiväkodissa kortin ja teki vaarille ja mun miehen isälle myös.
 

Yhteistyössä