mitä teillä on ollu maistraatissa päällä?

mä oon kiertäny kaupungin kaikki paikat,mitään en löytäny |O joko mun tissit tursuaa ja pursuaa tai ei mahu just niitten takia tai sit malli on muuten vaan huono ja on liian tiukka mahasta,ku noita makkaroita löytyy :snotty: ja kokeilin sellasia tunikamallisia paitojakin mut ne saa näyttämään vaan entistä lihavammalta...
oisin halunnu yllättää kaikki ja laittaa jonkun mekon/hameen mutta luovuin siitäkin nähtyäni itteni sovituskopissa mekko päällä...ja sit taas sellanen tavallinenkin paita tuntuu liian arkiselta :/ oonko mä näin hankala ihminen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
jaa niinkuin vihkimisessä? minulla oli suorat mustat housut ja valkoinen helmikirjailtu toppi =)
juu niinkun vihkimisessä :D no mä ostin kyl mustat suorat housut ihan varuiks äsken että jos löytäsin yläosan siihen..no kait mä jatkan kiertämistä vaikka paikat rupee loppumaan,triossa ei oo ku tikkulaihoille ihmisille vaatteita :whistle:
 
Viirukissa
Ihanaa, ootte tekin sitten tehneet sen loistavan ratkaisun ja päättäneet lupautua toisillenne! :heart: Mulla oli kirkkohäät, mutta maistraattiin olisi minusta hieno joku iltapuku tai muu juhla-asu. Puhuit Triosta... Ootko siis Lahdesta? Mun muistaakseni ainakin Kekäleen yläkerrassa on kauniita juhla-asuja aikuisille, lisäksi tietenkin Sokoksessa. Ja torin laidalla on loistava liike nimeltä "by Marja", josta saa malliston asut omilla mitoilla, ts. muokkaavat valitsemastasi asusta tarvittaessa sopivan.
 
Miehellä oli tumma puku ja minulla hääpuku: punainen korsettiyläosa ja valkoinen pitkä alaosa. Pukuni on myynnissä. Laita yv, jos haluat kuvan. Yläosan koko on D46, mutta säädettävissä muutaman koon, koska siinä on nyörit.
 
Viiva
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Sand merkkinen toi mun harmaa mekko. Jalassa 1km korkeet korot! Miehellä pikkutakki, suorat housut.

Tapa-Veetulijoille: Ei tarvi sanoa. Kyllä mun rinta on huonosti tossa. Ei ole hääkuvassa.
Olitko sä raskaana? Näyttää ihan siltä... Kauniit rinnat sulla. :)

 

Yhteistyössä