Mitä teillä tapahtuu illalla (noin niinkun suurinpiirtein) :D

  • Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti
"friday"
Hyvällä tuurilla mies tulee töistä kotiin ennen klo.23 ja oikein hyvällä tuurilla ennen kuin 1v käy nukkumaan.
Itse hoidan tuota kipeää lasta ihan kuten muinakin iltoina, meillä ei perjantait poikkea muista päivistä. Kalenterista joskun tarkistan mikä viikonpäivä on menossa :)
 
"Riikka"
Me ollaan kolmestaan kotona 9 kk pojan ja 3 v tytön kanssa, mä katson leffaa illemmalla kun lapset on menneet nukkumaan, käyn ehkä kylvyssä ja rentoudun jotenkin :) Kaupasta kävin hakemassa vähän herkkuja :)
 
Työt loppuu neljältä, leivon porkkanakakun ja lomaileva mies siivoaa sekä hoitaa kauppa-asiat. Sitten käyn kylvyssä, laitan kasvonaamion, teen manikyyrin ja laittaudun vähän muutenkin. Illalla tyttöjen kanssa italialaiseen ja drinksuille. Menee varmaan aamuun asti.

Mies menee kaverilleen katsomaan leffaa ja varmaan sen kaljottelemaan ja jonnekin klubille.
 
Juniori tulee lomille tänään, valan vannoneena *ylpee täti* Ruokaa syödään joskus klo 18 aikaan, sen jälkeen mahdollisesti naapuri vie muksut saunaan. Klo 21 laskeutuu hiljaisuus ku nuorimmat menee sänkyyn ja sen jälkeen alkaa kuulumaan tasainen naputus kun minä ja Juniori pelataan wowia. Eli normi perjantai :D
 
näin ehkä
Lähen illaksi lasten kanssa äitini ja isäni luokse, kotiudutaan ehkä klo:20.00 jollon myös mies tulee töistä. Lapset suihkun kautta unille klo:21-22 ja vietetään miehen kanssa herkutteluilta kera suklaan ja karkkien :p-- n.00.00 unille.
 
"mmm"
Meillä on niinkin harvinainen ilta, että "vauva" on vaan kotona. Isommat lapset mummolasa kesäloman vietossa. Parit bisset vois ottaa ja kattoa jonkun elokuvan jos vaan mies löytää kaupasta hyvän... Ihanan rauhallista ollu koko päivän. Oon saanu pestyä saunan ja kylppärin, uuninki puhistin ja lattiat luutusin. Nyt jalat kohti kattoa ja kuuntelen tätä hiljaisuutta!!!
 

Yhteistyössä