Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
iu
Teiniprinsessa juuri pesee hampaitaan ja valmistautuu yöpuulle (poikakamun tietokone taitaa olla rikki, kun eivät mesetä...) Ukko ja nuorempi nukkuvat. Minä ajattelin vielä ottaa vähän konjakkia, surffailla hetken netissä ja mennä sitten nukkumaan minäkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
kauheita juoppoja täällä!!!!!! =) ite en ota ikinä kotona. baariin sitä on päästävä, jos ottaa. =) ja harvoin!
peesaan sua. mitä järkeä yksin ottaa... en oo koskaan ymmärtäny kalsarikännien pointtia
 
Nöpönen
tässä nörttäilen rankan työpäivän jälkeen ja kuikuilen välillä makkariin, ettö joko tuo tyty nukkuu. Mies on hirvipeijaisissa, toivottavasti tulee kotiinkin jossain vaiheessa..
 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
kauheita juoppoja täällä!!!!!! =) ite en ota ikinä kotona. baariin sitä on päästävä, jos ottaa. =) ja harvoin!
peesaan sua. mitä järkeä yksin ottaa... en oo koskaan ymmärtäny kalsarikännien pointtia
Kuka täällä on känneistä puhunut? Onko yksi yömyssy ihan vieras käsite?
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
ukko nukahtanu olkkarin patjalle + pikku pää ukon kainaloon= otin äsken kuvan meiän perheen mies päistä +lavastin omilla pulloillani =) Elo kuva on niiltä jo loppunut= sammutin valon + vein viltin mies päitten päälle...Itte nautin väkevämpää tässä ja oottelen namuja ukkoja sättiin.... tyttöjen huoneessa vanhin nukkuu?? poika tyttö vessassa pitää allas bileitä muovi elukoilleen
:D Hienoa meininkiä!

Meillä kakarat nukkuu. Mä otan vähän maljaa. Ja vaimo ottaa vielä vähemmän maljaa. Ja molemmat ollaan netissä, mulla ekstrana tv täs seurana.
 
hyvää yötä
Alkuperäinen kirjoittaja hilma:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja hilma:
suojanani**

nyt tilanne rauhoittunut. mulla on lukuisia mustelmia. pieniä tosin. jos ei esineellä lyö niin nyrkillä sitten. polviin ja käsiin lyö.
huoh... :( miksi naiset alistuu??
siis kyllä mä annan takaisin mutta nyt tyydyin taka-alalle ettei innostu. kaipa se vaan on väsynyt töistä.
Karseeta! Ja lapsetkin vielä jollain valvovat. Täällä katsoo pian 15 elokuvaa ja itse tulin IS:n kirjoituksista tänne piipahtamaan. Olutpullo on avattuna tai siis lasissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
kauheita juoppoja täällä!!!!!! =) ite en ota ikinä kotona. baariin sitä on päästävä, jos ottaa. =) ja harvoin!
peesaan sua. mitä järkeä yksin ottaa... en oo koskaan ymmärtäny kalsarikännien pointtia
Ei sitä kännejä ole pakko ottaa. Yksi lasillinen viiniä maun vuoksi. Itse otin tuossa pari tuntia sitten lasillisen martinia.
 
Tanja
Mies kattoo telkkaa, ite just vein unissaan vaeltelevan keskimmäisemme omaan sänkyynsä ja olen koneella tyhjentämässä päätäni tapahtumarikkaan päivän jälkeen ja mielessäni jurputan että "voi rähmä kun meillä on tyttö :headwall:"...:(
 

Yhteistyössä