Mitä tekisin ylimääräisellä huoneella?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
uudessa asunnossa on yksi ylimääräinen huone, joka joskus tulevaisuudessa toiv. toimii lastenhuoneena mutta nyt se on tyhjillään. Mitä sinne keksisin? ei mitään radikaalia koska se tosiaan pitää voida helposti muuttaa lastenhuoneeksi, enkä mitään tapetointi ja maalausurakoita halua sen enempää suorittaa.
 
Oi... Jos mulla ois ylimääräinen huone niin se ois kirjasto, tai sit vierashuone, tietokonehuone, harrastushuone (sinne vois kerätä jumppapalloja, kahvakuulia yms tai sit vaikka ompelukoneen), ellei teillä oo kodinhoitohuonetta niin silityshuone, vaatehuone.
Aivan mahtava ongelma sulla :D
 
aloittaja
Vaatehuone, kodinhoitohuone ja harrastushuone on kyllä käyny mielessä.. mulla ei vaan ikinä ole niin luksusta ollut että olisi voinut kokonaisesta huoneesta tehdä esim. vaatehuoneen niin vähän epäröin onko tyhmää... :)
 
"vieras"
Kirjasto ois minun mieleen, kodinhoitohuone tai vastaava varmaan järkevä, mutta joku täällä palstalla kerran tuumas mielestäni hyvin, ettei kodinhoidosta niin paljoa perusta että sitä varten oma huone pitäis olla :)
 
Taa
Oispa mullakin tuollainen ongelma :)

Mä tekisin siitä tietokonehuoneen, vierashuoneen, harrastushuoneen eli siis käytännössä MUN askarteluhuoneen, pyykinkuivatushuoneen (meidän pyykkitelineet on aina tiellä olohuoneessa :D )
 
"vieras"
Meillä tehtiin yhdestä makuuhuoneesta sisääntulo eteinen lapsille. Eli seinään reikä ja uus ulko-ovi siihen. Huone täyteen kappeja. Huone "oikean" eteisen vieressä eli sinne oli jo ovi valmiina.
Eli kyllä voi tehdä radikaalejakin muutoksia jos vain haluaa.
 
aloittaja
[QUOTE="vieras";22121405]Meillä tehtiin yhdestä makuuhuoneesta sisääntulo eteinen lapsille. Eli seinään reikä ja uus ulko-ovi siihen. Huone täyteen kappeja. Huone "oikean" eteisen vieressä eli sinne oli jo ovi valmiina.
Eli kyllä voi tehdä radikaalejakin muutoksia jos vain haluaa.[/QUOTE]

heh, meidän asunto on kyllä 5 kerroksessa, mitähän naapurit tuumais jos posautettaisiin reikä seinään ja siittä tikapuut alas :) nojoo....

Tosiaan pidän sitä varalla lastenhuoneeksi niin en haluaisi esim. seiniin hirmuisesti mitään hakata. Sellaista kamaa vaan minkä saa helposti ulos heitettyä sit joskus. Tietokone/ peli/ 2 telkkari huone voisi olla kiva kyllä. Tai sit se vaatehuone. Voi olla että loppujenlopuksi siitä tulee epämääräinen varasto mihin vaan kasaantuu kaikki turhuudet.... :Z
 
sydänsydän
vuokraa lämpimäksi varastoksi. saat lisätuloja. tai ota alivuokralainen -joku kiva opiskelija :D no jälkimmäinen vitsi mut jos jokatap ajattelit sitä varastoks itselles, niin mikset samalla tekis sillä rahaa.
 
Meillä olis kysyntää ylimääräisille huoneille :D

Mä haluaisin ihan oman käsityöhouneen ompeluksille ja kaikelle käsityö romppeelle mikä nyt lojuu makkarin nurkissa ja ties missä ja mies haluaisi itselleen reenitilan, eli käytännössä tyhjän tilan missä heilua.
 

Yhteistyössä