Mitä tekisit jos miehesi tekisi sulle näin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
---
En jaksa lukea koko ketjua, mutta pakko kuitenkin tähän kommentoida. Tästä jäi nyt aloituksen luettuani minulle vähän semmoinen fiilis, että aloittajan mielestä mies ei saa kieltäytyä seksistä missään olosuhteissa, eikä varsinkaan silloin, jos nainen on valmistautunut asiaan.

Eikö sinulla ole koskaan sellaista oloa, että et juuri silloin haluaisi seksiä, ja koet vaivaannuttavana sen että sinua aletaan oikein tarkoitushakuisesti vietellä?
 
"Nanna"
Tää menee vähän ohi, mut mun ex-mies oli semmoinen, että kun tuli riitaa niin hän lähti kävelee. Minusta tuntu hirveen pahalle kun oisin ite halunnut PUHUA ja selvittää asioita.
Lopulta tajusin että hän tarttee sen pienen kävelyn, et saa kasattua omat ajatuksensa ja sen jälkeen voidaan sit puhua.
Ap. ajattele niin et sun miehellä eo ollu semmonen fiilis että ois heti halunnu/pystyny, mut jonkun ajan päästä hän kuitenkin ois halunnu. Siinä vaiheessa sun ei ois kannattanu rueta mököttää niin oisitte voinu nauttia toisistanne.
Mut joo, ei tuohon varmaan maailma kaadu. Kannattaa vaan aina ajatella toisenkin osapuolen tunteita sekä ilmaista omia tunteitaan ja ajatuksiaan SELKEÄSTI eikä vihjailemalla niin ei tule väärinkäsityksiä.
 
"a p"
Meillä aika harvinaista että kumpikaan jaksaa panostaa mihinkään ylimääräiseen. Ja tässä kirjottaessa huomaa että nuo vanhat jutut mitkä jo käsiteltiin kertaalleen palas kertaheitolla takas.

Eli meillä oli pitkään tilanne et sängyssä mentiin miehen ehdoilla ja miehen halujen mukaan. Ite vaan sit olin jotenkuten mukana. Tiesin/tiedän millä saa miehen lämpenemään ym mutta tein kaiken ilman että ite nautin. Kyllä tuo mieskin välillä huomas mutta ei tajunnu kuin pitkään sitä jatku.
Ite siis jäin vaille kaikkea mitä rakastelusta/seksistä pitäis saada. Orgasmin sain välillä kun ite keskitty kunnolla sen saamiseen mutta sekin siis tekemällä tehty.

Saatiin puhuttua asiat ja jonku aikaa meni jo hyvin. Mutta tuo eilinen sitte sai taas kaiken palaamaan..

Miehen mielestä asia ok kun pyysi jo anteeksi ja niinkait pitäis ollakin. Mutta että omat tunteet on taas ihan lukossa. En tiedä miten tässä sais taas ittensä rentoutumaan ja nauttimaan asioista. Ongelma on mun korvien välissä mutta ei tuo mieskään ihan osaton näihin mun tunteisiin ole.
 
vbbn
Onko tässä jutussa nyt ihan oikeesti pointtina se, että ap suuttui, kun mies ei ollutkaan kuin ns. aina valmis -kiuas? Ja että kun mies kerran ei ollutkaan heti jutussa mukana, niin sitten sen tähden ap:n kaikki vanhat estot yms. palasivat simsalabim välittömästi takaisin ja seksistä tuli taas kamalaa? Onko tässä lopputulos nyt se, että mies ei koskaan saa kieltäytyä seksistä, kun nainen on tehnyt aloitteen, jottei nainen traumatisoidu? Nainen sen sijaan saa kieltäytyä aina kun huvittaa, koska jokaisella on oikeus koskemattomuuteen?

Täytyy sanoa, että tämä palsta on mielenkiintoinen...

Ap, väännätkö nyt varmuuden vuoksi tyhmälle vielä rautalangasta sen ydinongelman tuossa tilanteessa, jota aloituksesi koskee?
 
Anteeks nyt vaa, mut ei toista voi kiehnäämällä ja kuhertelemälla pakottaa seksifiilikselle. Itse tehty samaa ja se ärsyttää loppupeleissä kumpaakin. Itseä kun toinen ei muka huomaa eikä reakoi ja toista kun ei saa sitä hetken rauhaa mitä pyysi.

ps. Hölmöä muutenki yleisellä foorumilla tollasta ns. " lähes joka pariskunnan joskus vastaan tulevaa" -ongelmaa puida kuin maailmanloppua. Aina vaan ei halut tuu yhtä aikaa, koska ihmisiä me vaan ollaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="a p";25120438]Ja sulle olis ollu ok et mies ois sanonu että ei ja alkanu kattoon videota?[/QUOTE]

No ainakin mulle olis ollut.


Jotenkin tuli mieleen, että mies ei saa olla haluamatta, vallankin kun nainen on tehnyt mielettömän asetelman.
Sitten kun nainen kieltäytyy, mies suutahtaa, koska sillä naisellahan on oikeus olla toki haluamatta, mutta ei huomaakaan että tekee miehelle juuri sen saman mistä häntä itse äsken moitti?



Äh, en mä tiedä enää itsekään mitä olen kirjoittamassa.
 
Mä ymmärrän että olet loukkaantunut - itsekin olisin. Mutta toisaalta ymmärrän myös miestä jos on todella joku isompi asia pyörinyt päässä et tarttes sen nollaushetkensä. En mä osaa muuta sanoa kuin että keskustelun paikka teillä taitaa olla. Taas.
 
"a p"
Sen verran vielä että kyllä se meillä yleensä mies on joka suuttuu jos ei saa sillon kuin haluaa. Ja sen takia tuo touhu sit menikin tuolllaseksi kun mieluummin sit jonkinlainen pano entä monen päivän tappelu. Ja kuten laitoin niin miehelle tuo tuntu riittävän.
 
Eipäs nyt keulita
Muistakaas nyt naiset että miehen ei ole pakko ruveta noihin puuhiin ellei heti halua, myöskään naisen ei tarvitse.

Jokaisella on oikeus päättää mitä kropallaan tekee.

Ehkäpä juuri tämä on tehnyt teille niin vaikean tilanteen?

Yritä nyt ensin sytyttää miehen halut, siihen ei tarvita tissi hierontaa yms vaan seurallisuutta ja henkistä yhteyttä jos asia voidaan niin esittää.

Tai sitten teillä ei vaan synkkaa nuo puuhat, ei kaikki sovi aina yhteen noissa puuhissa.

Terveisin ei niin helppo muttei mahdoton mies :)
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25130364]Voi sua reppanaa, onko sua taas kohdeltu julmasti :'( :hug:[/QUOTE]

no mitäs väärää tuossa kommentissä oli mihin piti alkaa närkkimään? Niinhän se tuntuu menevän turhan usein :)
 
Isä
[QUOTE="a p";25120712]Tein näin. Siis halasin ja pyysin viereen. Ja sanoin monesti et antais sen koneen olla ja tulis viereen ilman taka ajatuksia.[/QUOTE]
Oisit ite sammuttanu sen tietokoneen ja raiskannu miehes. ;)
 
kohtalontoveri
Mä ymmärrän ap:ta. Ei siinä mun mielestä ollut kysymys siitä ettei mies halunnut seksiä, vaan siitä että tämä ei reagoinut mitenkään ap:n sanoihin tai tekoihin. Olisi sanonut mitä ajattelee tai haluaa, niin se olisi ollut ok, mutta tuollainen välttely tuntuu ilkeältä. Ikään kuin ap ei olisi sen arvoinen, että mies edes tiedostaa ja tunnustaa hänen olemassaolonsa. Seksistä voi kieltäytyä, mutta tuollainen tyyli on jo törkeää. Olisin itse todellakin loukkaantunut ja suuttunut asiasta. Samoin mua kyllä inhottaisi jos mies kuvittelee, että esileikiksi/tunnelman luojaksi riittää se että riisuu housut. :(

Ap, minkälaisista asioista miehesi oli kaverin kanssa keskustellut? Ehkä sillä on jotain merkitystä, tai selitystä tapahtuneeseen.
 

Yhteistyössä