Mitä tekisit jos olisit viikonlopun yksin?

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"Niiskuneiti"
Jos olisin ihan oikeesti kotona enkä esim töissä niin varmaan pe iltana vaan löhöisin.La päivällä siivoisin kunnolla ja sit illalla tyttöporukalla jotain.
 
"voivoi"
En yhtään tiedä. Samaa tässä mietin, kun saattaa olla että tänään ois ihan ypöyksinäinen ilta ekan kerran puoleen vuoteen. Vähän kyllä ahdistaa ajatus ilman lapsia olemisesta :(
Ehkä mä vaan olen, nettailen tai katson Netflixistä jotain. Kotitöitäkään ei oikeestaan ole rästissä.
 
V1eras
Mulla on tuota tiedossa sunnuntaihin asti. Ensin meinasin lähteä vanhempien luokse, mutta nyt alkoi arveluttaa, huvittaako sinne ajaa yhden yön ja muutaman tunnin takia. Ehkä jään kaupunkiin ja teen jotakin piristävää. Uusia vaatteita tarvitsisin, ja kaupungissa olisi mielenkiintoinen keikka tarjolla huomenna. Ehkä uskaltaudun pitkästä aikaa ulos muutoinkin kuin lenkille...
 
Mä aina yksinäisinä viikonloppuina nukun, käyn pitkillä lenkeillä/pyöräilemässä (hankalaa lapsen kanssa), käyn vaeltaan/teatterissa/baarissa jne.

Mitä nyt milloinkin. Joskus olen vaan kotona ja mässäilen.
 
Ken guru
Shoppailisin, kävisin lenkillä, saunoisin piiiiitkään, tekisin jotain hyvää syötävää ja katsoisin monta leffaa...

Todellisuudessa varmaan vielä siivoisinkin jossain välissä. Ei kyllä yhtään ahdistaisi ajatus omasta viikonlopusta. Kunhan saisin rakkaani takaisin viimeistään sunnuntaina.
 
vi eras
Oi,se olis ihanaa,nauttisin.
Ensin tekisin varmaan kunnon siivouksen perjantai-iltana. Lauantaina kävisi shoppailemassa ja herkuttelemassa jotain viinilasillisen kera. Illalla vois lähteä tyttökavereiden kanssa ulos tai sitten lötköillä kotona.
Enpähän ole yli viiteen saanut paljoa yli 2 tuntia yksin kotona olla ja harvoin sitäkään. :(
 
Sekoaisin varmaan onnesta heti ekaksi.

Sit kun olisin jotenkin koonnut itseni...
Jos kämppää ei olisi siivottu, siivoaisin ensin (noo kuitenki ensin palstailua).
Sit tekisin parista maalauksesta ainakin toisen valmiiksi.
Kävisin pitkällä kävelylenkillä.
Joisin kahvia, söisin suklaata, nukkuisin.
 

Yhteistyössä