Mitä tekisit jos saisit äitienpäivälahjaksi..

mä sain tokana äitienpäivänä mieheltä kuoren jossa oli 7-päivää lehden tarjouskuponki täytettynä.. se ei vaa natsannu ku se tarjous oli jo aikasemmin käytetty..

ekana vuonna sain tuon tytön lahjaksi äitienpvä aamuna.. eipä sillo muuta tarvinukkaan=)
 
Antasin varmaan miehelle suukon, vetäsisin paitulin päälle ja kysyisin, että oonko mie nyt sitte seksikäs... ;)

Miun mies nimittäin vois vallan mainiosti tuommosen lahjan tuodakin, sillä on sen verta kieroutunu huumorintaju. Ja miulla ehkä vielä kieroutuneempi, kun mie en edes ymmärtäs loukkaantua moisesta. :whistle: :D
 
Koska mä en ihan NOIN montaa X:ää tarvis niin ottaisin sen huumorilla vastaan ja nauraisin ukolle et mistä moinen idea, ja pujahtaisin ja naurettais yhdessä kaavulle :D
Eikä muutenkaan kuulosta mun tyyliseltä...tommonen pinkki kukkajuttu eli ois herja/vitsi ukolta. ;)
 
Mie sain lettupannun ekana äitienpäivälahjana ja olen vitsaillut aina, että tahtoisin sen xxxxxxl kokoisen viiden euron paitulin ja maxisloggit xl kokoisena myös lahjaksi... Odotan sitä kertaa jännityksellä, milloinka mies yllättää ja tuo nuo minulle... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:54 Heili Karjalasta kirjoitti:
...XXXXXL kokoisen vaaleanpunaisen, isoilla keltaisilla kukkakuvioilla olevan paitulin...?

Millaiset olisivat reaktiosi?
Varmaan sanoisin, että "saat ukko aika monta äiteenpäiväkakkua leipasta mulle, jotta "mahdun" tuohon yöpyjamaan".
 
Olisin äärimmäisen hämmästynyt. Tytöt vielä niin pieniä että tuskin kykenevät ostamaan ja mieheltä turha odottaa mitään. Jos kuitenkin saisin tuon kokoisen, niin varmaan lakanana käyttäisin kuukautisten aikaan :LOL: (oma kokoni xs/s)
 

Yhteistyössä