Mitä tekisit jos tuttusi alkaisi flirttailla miehellesi

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
8u8u8ujh
En mitään. Huvittuisin ja antaisin jatkaa flirttailua. On tämmöinen tilanne ollut kerran käsilläkin. Veti sivuun baarissa ja pyysi anteeksi minulta sitä, että mieheni on häneen rakastunut ja aikoo mennä hänen kanssaan naimisiin. Myöntelin vain ja sanoin olevani tietysti pahoillani siitä, että mies on päättänyt minut jättää hänen vuokseen, mutta sitä sattuu. Mies oli myös äärimmäisen huvittunut ja kotiin lähti minun kanssani. :D
 
kerrankos sitä
En määkään ole tommoisissa tilanteissa ikinä mitään tehnyt; miksi pitäisi? Kyllä mies on osannut aina tilanteet hoitaa ihan tyylikkäästi ja osaa varmasti jatkossakin.
 
"vieras"
No en mitään. Mies saisi itse laittaa stopin moiselle.
Mä huomasin kun kaveri yritti iskeä mietäni mutta en tehnyt mitään, katsoin vaan tilanteen kehittymistä, että ei hemmetti voi olla todellista. Mies väisteli hyvin.
Mies sanoi, että huomasitko kaverisi yritystä ja että tuntui tosi tyhmältä tuollainen käytös.
Ei olla oltu tekemisissä kaverini kanssa tuon jälkeen. Ei hänelle mitään sanottu mutta tajusi varmaan tehneensä itensä naurettavaksi.
 
"vieras"
Meillä on tuttavapariskunta, jossa nainen alkaa kännissä flirttailemaan mieheni kanssa. NAinen on niin turvonnut ja säälittävä, että jos hänen viikon kohokohta on pyöriä mieheni ympärillä pyörikööt. TUnkee miesten kanssa samaan saunaan ja olettaa olevansa muutenkin hyvää seuraa. Huoh! En ole mustasukkainen luonteeltani ja tiedän, ettei mieheni todellakaan välittäisi naisen seurasta sen enempää.
 
kuria
Ei miehet itse välttämättä älyä tai halua lopettaa sitä, jos joku heille flirttailee. Kun mun mies ei tajunnut, minä pyysin ystävää käyttäytymään toisin. Olihan se rankkaa, mutta ei esim. omassa kotonaan pidä joutua tilanteeseen, että omalle miehelle flirttaillaan.
 
"vieras"
Ei miehet itse välttämättä älyä tai halua lopettaa sitä, jos joku heille flirttailee. Kun mun mies ei tajunnut, minä pyysin ystävää käyttäytymään toisin. Olihan se rankkaa, mutta ei esim. omassa kotonaan pidä joutua tilanteeseen, että omalle miehelle flirttaillaan.
Fiksu mies tajuaa eikä lähde mukaan, onhan tietty niitäkin jotka ei ymmärrä viestittävänsä tälle flirttailijalle, että suhde on niin löysä että mies lähtisi kenen tahansa flirtin matkaan.
Kaverin flirttailun tarkoitus voi olla pelkästään näyttää vaimolle, että kato ku saisin sun miehen. Tyhmä mies ei tajua, ja lähtee mukaan. Miehen kuuluu hoitaa tilanne.
 
höhhh
Ei miehet itse välttämättä älyä tai halua lopettaa sitä, jos joku heille flirttailee. Kun mun mies ei tajunnut, minä pyysin ystävää käyttäytymään toisin. Olihan se rankkaa, mutta ei esim. omassa kotonaan pidä joutua tilanteeseen, että omalle miehelle flirttaillaan.
Mut kyllähän toi suhteesta jotain kertoo että nainen joutuu pyytämään sitä kolmatta osapuolta yhtään mitään koska oikeessa suhteessa ei pitäis olla epäilystäkään että mies mitään.
 
Joxu harmaana
Meijän entinen naapurin muija flirttas avoimesti miehelleni. Itse olin hiljaa vieressä ja ihmettelin tilannetta. No, mieheni ei flirttiin vastannu ja nainen vaan jatko. Mies vaan tuumas, kun kotiin päästiin, että on kyllä ihme otuksia noi varatut muijat. Totesin vaan, että ei kaikki ole samanlaisia. Mieheni vaan selitti, että tosta akasta sit vissiinkin tulee riesa. Ei tullu, onneks.
 
"Ani"
Jos ois mun kaveri, panisin hiljaa välit poikki. En sanois mitään, en vaan kutsuis enää kylään, en pitäis yhteyttä. Meille ei myöskään ikinä sopis mitkään kyläänkutsuajat.
 
kuria
Alkuperäinen kirjoittaja höhhh;29016990:
Mut kyllähän toi suhteesta jotain kertoo että nainen joutuu pyytämään sitä kolmatta osapuolta yhtään mitään koska oikeessa suhteessa ei pitäis olla epäilystäkään että mies mitään.
Häh. En minä sitä hetkeäkään epäillyt että mies oikeasti mitään alkaisi jonkun toisen kanssa, mutta halusin kertoa läheisilleni sen mikä näytti ja tuntui pahalta.
 
"Vieras"
Toiset ovat flirttailevampia persoonia kuin toiset, antaisin flirttailla.
Vaikka itse ajattelisin tilanteen olevan omituinen, ei tuttu välttämättä ajattelisi sitä niin, ehkä on vain sellainen persoona, että heittää läppää kaikille flirttisävyllä.

Jos tilanne minua jäisi kaivelemaan, en varmaankaan olisi yhteydessä tuttuun enää ja sanoisin miehelle, että loukkaannuin käytöksestä.

En todellakaan puuttuisi tilanteeseen, en minä kenenkään vieraan käytöstä voi alkaa kontrolloimaan, jos se on hänen tapansa olla niin sitten on. Sen sijaan miehelleni voin kertoa minua painavat asiat ja kerronkin, ja kotiini tulevat vieraat ja ihmiset, joiden kanssa olen tekemisissä voin itse valita.
 
Juuh
Kyllä kaverini on flirttailut miehelleni. En tehnyt mitään ja mieheni yritti saada kaverini lopettamaan flirttailun. Kaverini ei lopettanut vaan jatkoi flirttailua. Mieheni vain huikkasi minulle että nyt on meidän kyllä lähteä kotiin. Eli jos joku flirttailee miehelles, nii antaa mennä! Jos miehes susta pitää nii ei se sit vastaa flirttailuun, tai ainakaan anna sen jatkua pitemmälle!!!
 
Ei mua haittaa, olen aika tottunut, ja hauskaahan se on.=)
Eikä miestäkään haittaa jos mulle flirtataan.

Huumorimielellä ni hyvä tulee.=)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä