Mitä tekisit jos tuttusi alkaisi flirttailla miehellesi

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
C_c
[QUOTE="vieras";29016987]Fiksu mies tajuaa eikä lähde mukaan, onhan tietty niitäkin jotka ei ymmärrä viestittävänsä tälle flirttailijalle, että suhde on niin löysä että mies lähtisi kenen tahansa flirtin matkaan.
Kaverin flirttailun tarkoitus voi olla pelkästään näyttää vaimolle, että kato ku saisin sun miehen. Tyhmä mies ei tajua, ja lähtee mukaan. Miehen kuuluu hoitaa tilanne.[/QUOTE]

Niin olen kyllä samoilla linjoilla. Miehet eivät välttämättä edes ymmärrä että kaverin tarkoitus ei ole miehen saaminen tai miehen egon pönkittäminen vaan omansa ja pyrkimyksenä testata omaa valtaansa mieheen. Ja jos flirttaaja onnistuu ja saa vastakaikua, hän saa kiksit kokiessaan olevansa kaikin puolin vaimoa parempi. Miesten pitäisi ymmärtää että flirttaaja pohjimmiltaan näkee miehen heikkona ja kyseenalaistaa vaimon aseman. Tästä syystä ärsyynnyn jos joku flirttailee miehelleni tietäen minun olemassaolostani saati jos olen paikalla. Toki ärsyynnystä lievittää kun mies yhtälailla suhtautuu flirttaajaan niin että tämän käytös on todella huonoa
 
"vieras"
Onpa ryppyotsaista porukkaa. Vai onko teidän mielestänne flirttailu sama kuin iskuyritys? Muuten en ymmärrä.

Joo, ei siis ollenkaan haittaisi, jos miehelleni flirttailtaisiin ja hän saisi ihan vapaasti siihen myös vastata. Tai aloittaakin flirtin. Mutta itse kyllä miellän flirtin ensi sijassa huumoriksi. No joo, ei se kaikkiin tilanteisiin sovi.
 
onhan noita ääliöitä
minulla ex kaveri flirttaili miehelleni, vaikka hällä oli omakin.
sanoin, että tuntuu pahalta, lopettaisitko, niin jatkoi kahta kauheammin innostuttuaan.
mieheni oli ärsyyntynyt tilanteesta, että häntä käytetään välikappaleena minun kiusaamiseen ja
ihmetteli tuon akan käytöstä.
teki siitä tavallaan lopun ja minä vain nauroin ja moikkailin kuin ennenkin silloiselle kaverilleni.
lopulta hän oli niin noloissaan, ettei kehdannut enää asua meidän lähellä ja puhui luulemilleen
kavereilleen paskaa minusta.
noh, eipä tuo haittaa, pääsinpä hänestä eroon-tuollainen moraaliton hutsu, joka petti miestään usein liki hänen nenänsä edessä
ja myös menetti hänet-sai ansionsa mukaan.
huono itsetunto hänellä oli.Ruma sisältä ja ulkoa.
säälin eniten hänen lapsiaan, sillä tiedän hänen olevan aikamoinen hirviö.
oli mm.pakottanut lastaan seisomaan ja raahautumaan rappusia ylös, vaikka hänen jalkansa oli murtunut!
sairas, todella sairas yksilö!hänen on vain elettävä valintojensa kanssa-moraalia hänellä ei ollut edes ex-miehensä
hautajaisissa surra, vaan hän yritti iskeä sielläkin kuolleen veljeä!
sitä on vain pönkitettävä itsetuntoaan jollain, jopa muovilla.
Mutta kun sekään ei auta, niin ei sitten mikään.
Pääkoppaa pitäisi hoitaa ja rankasti.
 

Yhteistyössä