Mitä tekisit

  • Viestiketjun aloittaja molemmat kokenut
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Ihan sama, kunhan ei saarnaisi mulle eikä alkaisi käännyttää kumpaankaan ideologiaansa. Veganismi on itseasiassa mun mielestäni ihan ok juttu, mutta haluaisin silti syödä ainakin maitotuotteita ja kananmunia.
Enkä itsekään ole ateisti, en vaan usko kristinuskon Jumalaan. Olen enemmänkin panteisti, mutta eiköhän me silti tultaisi toimeen.
 
cvb
Jollain tapaa mies jo uskoo. Ei millään tapaa sitä tyrkytä. Kuitenkin meidän joka kesäinen traditio on kirkon järjestämä ulkoilma festari.

Jos alkaisi vegaaniksi,hihkuisin onnesta :). Mies syö järjettömiä määriä lihaa ja välillä tuntuu että mennään ruokalaskussa konkurssiin sen johdosta.

Kumpikaan ei siis olisi paha asia. Toista kun jo vähän on elämässä mukana
 
pitäisin
Mulla ei oo miestä, mutta jos ois niin kumpikaan ei haittais. Uskovainen mies ois jopa mieluinen, kunhan ei kuitenkaan ois lestadiolainen tai jehova, siitä en pitäis
 
Ehdottaisin käyntiä mielenterveystoimistossa ja/tai neurologilla, saataisiin suljettua kaikkein radikaaleimmat syyt täydelliseen persoonanmuutokseen pois.
Tämä jos alkaisi uskovaiseksi.

Syö muutenkin hyvin vähän eläinperäisiä tuotteita, paitsi maitotuotteita, joten ei kai olisi erikoisempi harppaus täyteen kasvipohjaiseen ruokavalioon.

Uskovaiseksi alkaminen siis kauheampaa.
 
siss
Uskoon hurahtaminen voisi olla rehellisesti sanoen aika kova paikka, ja miehen nykyiseen elämänkatsomukseen verrattuna niin järjetön muutos, että minäkin epäilisin mielenterveyttä.
Veganismi ok, en yllättyisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"pieras"
sanoisin, että älä valehtele! :D

Kumpikin vaihtoehto on ääääääärimmäisen epätodennäköinen.

Jos veganismi johtuisi fysiologisesta sairaudesta (ei siis mielenterveyden häiriöstä) niin sitten ei olisi niin paha.

Mutta ehkäpä kummassakin tapauksessa menisi ukko vaihtoon.
 
Olettaisin sen olevan introa jollekin suuremmalle vitsille. Sen verran epätodennäköisyyksien mittakaavoissa mennään, ettei kumpikaan ole ikinä mahdollista. Paitsi jos olisi tosissaan varaisin ajan pääkopan tarkastukseen.

Näistä kahdesta uskoontulo voisi kirpaista enemmän.
 

Yhteistyössä