Mitä tekisitte jos saisitte viettää miehenne kanssa yhden illan ja yön kaksin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä viikonloppuna mahdollisuus. Mutta siitä on niin kauan ku ollaan vimeks oltu kahestaan, etten yhtään tiedä mitä vois tehä... Mua jopa vähän jännittää :D
Meillä on pieniä lapsia ja parisuhde on jäänyt ihan totaalisesti taka-alalle.. Oma vika, tiedän..
 
pk
Jaa-a. Syötäisiin hyvin, juotaisiin lasilliset viiniä, rakasteltaisiin. Käytäisiin ehkä tanssimassa. Oltaisiin niinkuin ennen lapsia :) (paitsi että joka välissä soitettaisiin ja varmistettaisiin et hoitopaikassa, mummulla, menee hyvin)
 
"vieras"
Me joko lähdettäisiin ulos viihteelle, mentäisiin ystäville istumaan iltaa tai jos kunnolla rauhaa haluttaisiin niin käytäisiin saunassa, sitten katseltaisiin leffaa yhdessä, herkuteltaisiin jollain ruualla yms. ja rentouduttaisiin parin lasillisen ääressä ja jossain näiden välissä seksiä :D Seuraavana aamuna nukuttaisiin niin pitkään kun jaksetaan.
 
"a p"
Mäkin varmaan soitan koko ajan et lapsilla kaikki hyvi :D Se rakastelu ja pitkät esileikit mua jännittääkin.. :) En osaa varmaan tehä ees alotetta enää. Nykyään vaa nopeeta (mutta hyvää :p ) seksiä...
 
tiiiips
Kyllä me lähdettäis viihteelle.. Päivällä hyvissä ajoin sauna ja sitten syömään jonnekkin, sitten ystävät meille tai me ystävien luokse istumaan iltaa ja siitä baareihin..
 
halipupu harmaana
Lähdettäisi miehen kanssa teatteriin tai leffaan ainakin, ravintolaan syömään ja sitten yöksi hotelliin. Jos kotiin jää, niin tietäähän sen mitä tapahtuu... minä siivoan ja mies istuu koneella.
 
"vieras"
Otettas viiniä,mentäs ulos syömään tai tehtäs yhdessä ruokaa.Varovaisesti tutustuttais toisiimme uudestaan ja harrastettas seksiä,tätä tilannetta lämmittelisin esim saunassa käynnillä.Oltas ja möllötettäs:)
 
"a p"
Kyllä meki varmaan ulkona syödään ja käydään parilla drinksulla. :) Jos lähtee kunnolla viihteelle niin siinä menee pilkkuun asti ja parisuhteen laatuaika jää vähälle...
 
Hyvää ruokaa, paljon seksiä, rentouduttaisiin elokuvan ääressä sylikkäin. Ei tarvitsisi paljoa tehdä, että kaikki olisi täydellistä.

Kohta tulee vuosi täyteen ilman yli tunnin yhteistä kahdenkeskistä aikaa ja muutosta tähän ei tule vielä pariin vuoteen, joten mun suunnitelmat saa pysyä haaveissa toistaiseksi.

Nauttikaa illastanne! ;)
 

Yhteistyössä