Mitä tekisitte? (raskaustesteistä)

Olen nyt tehnyt aika monta raskaustestiä, joihin kaikkiin olen saanut haalean viivan (osaan testeistä tosi tosi haalean, osaan vähän selvemmän). Testaamisen aloitin viime keskiviikkona ja tänään tein viimeisimmän testin eikä viiva ole vahvistunut lainkaan. Menkat olisi pitänyt alkaa viime viikon torstaina, mutta niitä ei ole onneksi näkynyt :D

Eli, nyt se varsinainen kysymys: testaisitteko vielä ja odottaisitte vahvempaa viivaa VAI menisitteko tekemään verikokeen VAI uskoisitte jo, että olisitte raskaana? Kovasti vaan mietityttää että miksi tuo viiva ei tuosta vahvistu.. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Itse soitin haalean viivan jälkeen neuvolaan, josta lähete verikokeisiin ja samana päivänä sain jo + vastauksen ja ensimmäisen neuvola-ajan. Onnea, kyllä se varmasti on plussa!
Itse asiassa soitinkin jo neuvolaan.. Varattiin aika ja terveydenhoitaja neuvoi odottelemaan viikon ja sit jos edelleen vaan haalee niin vasta sitten olisi se verikoe.. Mutta enhän mä malttais odottaa :D
 
Hmm..
Mä olen kans pariin saanu haalean haalean viivan tai sit silmä valehtelee:) Pari negaa tässä välissä tullu mut oon vissiin 10 testiä jo tehny;) aamuin illoin hölmö ku olen.. ja nyt on menossa kp 31 ja kierrosta ei hajuakaan koska normaalisti se on aina ollu 28-30 mut viime kierrossa olikin 22!! Toivon niin et oisin raskaana mut toivo alkaa mennä ku ei sitä haamua vaan ilmesty:(
 
Kun aloin vajaa 2 vuotta sitten odottaan tyttöä, niin tein 7kpl raskaustestejä, enkä yhteenkään saanut kunnon viivaa. Haaleen haaleita oli kaikki. Sitten päätin et olen raskaana, kunnes toisin todistetaan :D Enkä tehnyt enempää testejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Kun aloin vajaa 2 vuotta sitten odottaan tyttöä, niin tein 7kpl raskaustestejä, enkä yhteenkään saanut kunnon viivaa. Haaleen haaleita oli kaikki. Sitten päätin et olen raskaana, kunnes toisin todistetaan :D Enkä tehnyt enempää testejä.
Oi, ihana kuulla =) Kovasti minäkin toivon, että olisin oikeasti raskaana, kun on oireitakin, mutta ihmetyttää että miksei se viiva voi vahvistua edes yhteen testiin minun mielikseni :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Kun aloin vajaa 2 vuotta sitten odottaan tyttöä, niin tein 7kpl raskaustestejä, enkä yhteenkään saanut kunnon viivaa. Haaleen haaleita oli kaikki. Sitten päätin et olen raskaana, kunnes toisin todistetaan :D Enkä tehnyt enempää testejä.
Oi, ihana kuulla =) Kovasti minäkin toivon, että olisin oikeasti raskaana, kun on oireitakin, mutta ihmetyttää että miksei se viiva voi vahvistua edes yhteen testiin minun mielikseni :D
Joskus loppuraskaudesta kävi mielessä et olisin tehnyt sen testin, niin olisin ainakin saanut kunnon viivan siihen (jos olisin saanut), mut en kehdannut sen hehtomahan kanssa käydä sitä testiä ostamassa :LOL: Toivon että myös sinä olet haaleista haamuista huolimatta raskaana =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm..:
Mä olen kans pariin saanu haalean haalean viivan tai sit silmä valehtelee:) Pari negaa tässä välissä tullu mut oon vissiin 10 testiä jo tehny;) aamuin illoin hölmö ku olen.. ja nyt on menossa kp 31 ja kierrosta ei hajuakaan koska normaalisti se on aina ollu 28-30 mut viime kierrossa olikin 22!! Toivon niin et oisin raskaana mut toivo alkaa mennä ku ei sitä haamua vaan ilmesty:(
Mikähän on suurin määrä mitä noita testejä on joku tehnyt? :D Mullakin vielä yksi testi on odottamassa, mutta jos nyt tuonne loppuviikkoon edes jaksaisi odottaa.. :ashamed: Sitten saa nämä kotitestit minun osalta olla!

Mutta oletteko sitä mieltä, että ei hätää vaikkei tuo viiva vahvistu? Itse kun pelkään kohdun ulkopuolista, kun ei noissa testeissä mitään muutosta tapahdu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Kun aloin vajaa 2 vuotta sitten odottaan tyttöä, niin tein 7kpl raskaustestejä, enkä yhteenkään saanut kunnon viivaa. Haaleen haaleita oli kaikki. Sitten päätin et olen raskaana, kunnes toisin todistetaan :D Enkä tehnyt enempää testejä.
Oi, ihana kuulla =) Kovasti minäkin toivon, että olisin oikeasti raskaana, kun on oireitakin, mutta ihmetyttää että miksei se viiva voi vahvistua edes yhteen testiin minun mielikseni :D
Joskus loppuraskaudesta kävi mielessä et olisin tehnyt sen testin, niin olisin ainakin saanut kunnon viivan siihen (jos olisin saanut), mut en kehdannut sen hehtomahan kanssa käydä sitä testiä ostamassa :LOL: Toivon että myös sinä olet haaleista haamuista huolimatta raskaana =)
:D Kyllä mäkin nämä testailut luovutan viimeistään siinä vaiheessa, jos ultraan pääsee ja siellä todetaan kaiken olevan kunnossa :D
 
vieras
En saanut minäkään tässä meneillään olevassa raskaudessa kovin kummoista viivaa kuin vasta sitten, kun menkat oli yli viikon myöhässä. Silloin vasta ilmestyi testiviiva tikkuun ennen kontrolliviivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En saanut minäkään tässä meneillään olevassa raskaudessa kovin kummoista viivaa kuin vasta sitten, kun menkat oli yli viikon myöhässä. Silloin vasta ilmestyi testiviiva tikkuun ennen kontrolliviivaa.
No niin, näin sitten kävi täälläkin =) Eli kuukautiset nyt viikon myöhässä ja tänään sitten se vahvempi viiva vihdoin tuli :heart:
 

Yhteistyössä