Mitä tekisitte?

Tästä on aikaa melkeen viis vuotta kun "möin" kymmenkunta ps1 pelejä systerille ja sen ukolle. Pyysin niistä 80 euroa. Pelien seassa oli mm FF7, 8 ja 9 sekä muita pelejä. Latiakaan en oo niistä saanu.

Pyytäisittekö pelit takasin, vaikka ette omistaisi konsoliakaan? Vai mitä tekisitte? :attn:
 
Mie voisin olla vähän ilkeä, ja kysyä jotta "Mistäs ootte ostaneet nuo pelit?" Jos oletan oikein, niin vastaus kuuluisi: "No sulta, etkö muista?" Sit voisin todeta, että: "Niin, ajattelin vaan ku en oo rahojakaan nähnyt, että minne lienet maksanut..." :whistle:

Tai sit mie vaan unohtaisin koko jutun... jos en haluaisi ilkeillä.
 
noo
jos olis mun siskosta kyse antasin olla. Kun kerta aikaakin. Meillä on sillain että perheenjäsenille annetaan, ja jos rahaa halutaan niin myydään muualle. Ei tule noita maksetaan joskus juttuja sitten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noo:
jos olis mun siskosta kyse antasin olla. Kun kerta aikaakin. Meillä on sillain että perheenjäsenille annetaan, ja jos rahaa halutaan niin myydään muualle. Ei tule noita maksetaan joskus juttuja sitten.
Mutta jos kuitenkin hinnasta sovittu?Siis ap.

 
Alkuperäinen kirjoittaja noo:
jos olis mun siskosta kyse antasin olla. Kun kerta aikaakin. Meillä on sillain että perheenjäsenille annetaan, ja jos rahaa halutaan niin myydään muualle. Ei tule noita maksetaan joskus juttuja sitten.
No, teillä noin, mutta meillä eri tavalla. Sisko on sisko, en ala selittää yksityiskohtaisemmin,

 

Yhteistyössä