mitä tette kun lehtikauppias soittaa?

  • Viestiketjun aloittaja naapurinrouva
  • Ensimmäinen viesti
mä vastaan, kuuntelen aikani että kuinka paljo kusettaa ja sit tokasen et just just, koskas on moisia juttuja saanut ruveta käyttämään itse oon 7 vuotta myynyt lehtiä ja niin kauan on ihmisten kusetus ollu kiellettyä! |O
 
JONSERED Karhunkantaja
Eipä minun puhelimeni kerro, onko linjalla lehtimyyjä. =)

Vastaan ja vaadin tietää mistä rekisteristä yhteystiedot on kaivettu, sillä olen kieltänyt suoramainonnan ja pyydän, että tietoni poistetaan.
 
vastaan aina puhelimeen,mutta jos on lehtimyyjä niin sanon että on kiireitä tai muuta =)

kerran oltiin ulkoilemassa ja lehtimyyjä soitti,ajatuksissani tokaisin hälle: olen lastenkanssa pihalla ja lompakko kotona joten ei rahaa ostaa mitään... :ashamed: :D
 
naapurinrouva
Alkuperäinen kirjoittaja TeSuLah:
Ei vuosiin soittanu, kun laitoin markkinointikiellon voimaan. Pitää uusia 3 vuoden välein. Ihmettelin kun alkoi myyjät taas soitella ja olikin pois voimasta. Pitää vaan muistaa uusia.
miten sen voi uusia? auttaako jos laittaa numeron salaiseksi??
 
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
vastaan aina puhelimeen,mutta jos on lehtimyyjä niin sanon että on kiireitä tai muuta =)

kerran oltiin ulkoilemassa ja lehtimyyjä soitti,ajatuksissani tokaisin hälle: olen lastenkanssa pihalla ja lompakko kotona joten ei rahaa ostaa mitään... :ashamed: :D
tuo oli aika hyvä
:LOL: :D
 
Vastaan, sanon aina alkuun etten osta mitään ja että on kiire, koska kädet on taikinassa/pyöräilen/tv-ohjelma kesken/ en jaksa nyt. Helposti olen aina päässyt eroon, sanovat aina "palataan asiaan myöhemmin" ja minä että ehkä palataan, mutta eivät ne koskaan palaa :D
 
Minua pommittaa samantyyppisestä numerosarjasta päivittäin joku lehtimyyjä, ainoastaan kaksi viimeistä nroa on eroa. Olen joskus soittanut ko. numeroon takaisin niin aina tuuttaa varattua tms. Noiden lehtimyyjien numerosarjat ovat aika pitkiäkin yleensä.
Jos tuosta samantyyppisestä numerosta soitetaan niin yleensä vaan katkaisen puhelun.
 

Yhteistyössä