mitä tikusta asiaa vois keksiä naapurille..?

meidän naapuriin rakentaa sellainen eläkeläispariskunta jotka häärää ja pyörii tossa pitkin tonttiaan aamukuudesta iltakymmeneenkin välillä.
viikonloppuisin ne yöpyy tos pihassaan olevassa asuntovaunussa.
nyt niitä ei oo näkyny koko päivänä, kummankin auto pihassa ja koira haukkunut asuntovaunussa koko päivän..
tää ei nyt vaan oo normaalia.. mä en itseasiassa oo sen koiran kuullu ees haukkuvan ku kerran tai kaks ennen tätä päivää..
en mä tiedä mitä siel vois olla tapahtunu, mut huolestuttaa, aivan ihana pariskunta..
(ja huolestuttais varmaan vaikkei oliskaan..)
mietin jos ne on sairaana? mut en tiedä..
koiran takia tekis mieli mennä heti, mut toisaalta vois seurata huomiseen..
 
äiti
Keksi ihmeessä jotain! Asuntovaunus ku pelkään aina et kaasua vuotaa ja siks käy hullusti. Eks jossain ollut et oli nuori pari kuollut, vai toinen niistä, veneeseen kaasuvuodon takia.
Mee vaan kolkuttelemaan!
 
hämärä valaistus on niiden talossa..
mä en tiedä miten pitkällä talo on sisältä, mut ei vissii asuttava kun bunkkaavat vaunussa.
mä oon pedin omana flunssani kanssa ja mieskin sairaslomalla jalastaan, mut mies sinne sit menis jos joku..
mä ilmoitan sit miten käy, mut taidan kysyy viel toiselta naapurilta onko ne nähny niit tänää..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Keksi ihmeessä jotain! Asuntovaunus ku pelkään aina et kaasua vuotaa ja siks käy hullusti. Eks jossain ollut et oli nuori pari kuollut, vai toinen niistä, veneeseen kaasuvuodon takia.
Mee vaan kolkuttelemaan!
mä tiedän ton tapauksen..siinä kuoli tyttö..ja tiedän todella hyvinkin..
 
höhi
Mun mielestä sun PITÄISI mennä. Eiks oo vähän niinku kansalaisvelvollisuus. Jompi kumpi sinä tai sun mies vaik on flunssa tai jalka kipee. Samallahan sitä suoraan menee katsomaan onko niillä hätä kun käy toiselta naapurilta kysymässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja höhi:
Mun mielestä sun PITÄISI mennä. Eiks oo vähän niinku kansalaisvelvollisuus. Jompi kumpi sinä tai sun mies vaik on flunssa tai jalka kipee. Samallahan sitä suoraan menee katsomaan onko niillä hätä kun käy toiselta naapurilta kysymässä.
ihan tekstaria laitoin sille toiselle naapurille kun ei vastannu puhelimeen, venaan nyt hetken mitä vastaa.. kyllä mies siel sit poikkeaa varmaan jokatapauksessa.
 
no
No eikai tossa tarvi mitää keksiä. Menet sinne ja sanot, että tut kattoo onko kaikki ok ku koira haukkuu eikä yleensä hauku ja ku heitä ei o näkyny vaik yleensä näkee. Että et halua udella mut huolestuit.
 

Yhteistyössä