Mitä toi kaksivuotias haluaa? Apua!

:LOL: ihana<3

Noi on niin hauskoja.

Jaa-a hyvin vaikea sanoa. Mitäs hän on ollut tekemässä ennenkun tulee infoomaan tuollasta:)?
 
Serkkupoika sanoi pienenä "Mulle pilli ua" kun halusi pillimehua.
Koitettiin kovasti opettaa että sano pilliMEhua,
mutta se meni totaalisenmetsään kun poitsu alko kovaan ääneen hokemaan "Mulle Pillua". Ja oikein korostaen tuota piLLUA sanaa :D
 
Lex
[QUOTE="vieras";27262956]Mulle pillimehua![/QUOTE]

Ei, mehu on "ihua". Se olisi siis pii-i-ihua.

Tätä pillua on käynyt kertomassa mulle ja isälleen ihan kesken leikkien, ei mitään hajua mihin tämä liittyy.

Muutaman kerran sitä toistelee, mutta kun kukaan ei ymmärrä niin luovuttaa ja lähtee taas leikkeihinsä.
 
Meillä poika tulee ensiksi selittämään kovasti jotain ja hokee esim sanaa ooto.
Sit lähtee juoksemaan sinne missä tämä ootoo on. Kokeilen kaikkia tavaroita ,et mitä mahtaa tarkoittaa. Hymystä ja nauruta sit tietää mikä osuu oikeaan.
Ootoo on muuten lintu
 
"vieras"
Me käveltiin aikoinaan 2 vuotiaan pojan kanssa autorivin ohi ja poju joka auton kohdalla sanoi (mun kuullakseni) 'v***u'. Keskustelin rakentavasti sitten miehen kanssa illalla, että mitä se on auton ratissa oikein puhunut.

Poika ei osannut sanoa k-kirjainta, vaan sanoi sen tilalla t:n. Kaverin miehen ilme oli pricelss kun poju kommentoi esillä olleita mukeja, joisssa oli Pikku Myy, kertoen kuka siinä on. Kuulosti kuitenkin siltä kun lapsi olisi sanonut v***u myy :D. Tässä tilanteessa tajusin myös, mitä poika noista autoista kommentoi, sehän oli 'vilkku' :D.
 

Yhteistyössä