Mitä toivoisitte kaksosille lahjaksi?

kannattaisi kysyä suoraan, mitä he tarvitsevat koska heillähän saattaa olla esim jonkinverran vaatetta tms yhdeltä lapselta. Leluja, legoja ja muuta sellaista löytyy varmaan myös varastosta.

Itse ainakin toivon että kysyisivät mitä tarvitaan, mitä vaippamerkkiä käytetään ja toisivat juuri sitä mitä joutuisimme itse juuri sillä hetkellä ostamaan. Mutta ihan vastasyntyneille kesävauvoille...jotain ihanaa ja hempeää kaksin kappalein :heart: :heart: lyhythihaiset pikkubodyt ja käyttöhousut, niitä ei voi olla koskaan liikaa ainakaan. ;)
 
Niin, meille tosi monet toi vaippoja ja jotkut tutteliakin (tietty vasta sitten kun tietää tarvitseeko) ja niistä ilahduin kovin. Ostettavaa on niin tosi paljon, että sitten oikeesti harmittaa jos joku on käyttänyt rahaa sellaseen, mitä ei olis tarvinnut. Tuskin kaksoset tarvii sen erikoisempia tuotteita varsinaisesti kuin yksönenkään, mutta vaan kaikkea enemmän. Kannattaa kysyä ehkä ihan suoraan.
 
Meille tuotiin ihan hirveästi leluja sillä lailla, että kumpikin kaksosista sai omansa. Siinä ehti kerääntyä sellainen tavaravuori, että vaivihkaa lahjoiteltiin niitä eteenpäin tai laitettiin nettiin myyntiin.

Kaikista ihanin lahja oli se, kun toisen lapsemme kummitäti antoi syntymälahjaksi lahjakortin, jolla lapsi saa "ostaa" kummitätinsä paikalle aina kun tarvitsee. Nyt kortti on ollut vain äidin käytettävissä, mutta varmaan pian tyttö tajuaa itsekin homman jujun ja lahjakortin voi siirtää hänen käytettäväkseen. ;)

Kaksoset tuottavat aika paljon hommaa, joten itse olisin kaivannut alkuaikoina paljon ihan vain auttavaa käsiparia kaiken sen tavaran sijaan.
 
Onpa hyvä että nostitte esille tuon hoitoavun ja ajan antamisen lahjaksi lapsille! Enhän minä nöyränä tyttönä edes tajunnut että voisi sellaista joltakin odottaa...vaippoja ja vaatteita mietin vain. Siis joo, ne käsiparit on ne joita usein tarvitaan. Olisin itsekin todella otettu jos joku muukin kuin isovanhemmat apuaan tarjoaisivat! Ihan siis vaikka pari tuntia silloin tällöin vaikka kauppareissun ajaksi olisi suuri apu vanhemmille ja sosiaalista elämää ja vaihtelua lapsosille. Puhumattakaan siitä, että joku joskus oma-aloitteisesti tarjoutuisi vaikka leipomaan jotain pakkaseen tai valmistamaan jotain ruokaa. Tai kutsuisi kylään valmiiseen ruokapöytään...Ole sinä niin ihana ja tee se heille, varmasti osaavat arvostaa :p :p
 

Yhteistyössä