Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?

mie
mie olen toivonut mieheltä lahjaksi lahjakorttia, kauneushoitolaan, hierojalle tai kuntosalille ja sitte aikaa käyttää se. saa itse valita haluaako minkä antaa vai ei mitään näistä
itsekkäitä toiveita täytyy myöntää, mutta kolmen lapsen kotiäidin, jonka mies aina töissä, täytyy olla välillä itsekäs tai ei pääse kotoa minnekään
 
en oo oikeen miettiny,en välttämättä mitään..no,ehkä joku yöpaita ois kiva saada mieheltä..tänään kävin ostamassa siskon tytöille lahjat.Omalle voi ostella rauhassa,kun jouluun on vielä aikaa.. :xmas:
 
Mun lahjatoivetta on tällä hetkellä mahdoton ehkä toteuttaa... Pitkiä, sikeitä yöunia, hiljaisuutta ja vastapainoksi riemullisia illanviettoja kavereitten kera. ja sitten vielä vähintään viikon reissu miehen kans kahelleen johonkin eksoottiseen maahan. Minäkö vaativa.... :ashamed:
 
Mulle on helppo keksiä lahjoja, sillä haluan vaikka mitä! Kirjoja, kirjepapereita, hyviä (= kalliita...) kynsilakkoja ja ripsivärejä ynnä muita meikkejä, mitä tahansa Body Shopista, laadukkaita sukkahousuja ja alusvaatteita, viiniä, kermalikööriä, Julia-konvehteja ja tottakai myös kaikki yllärit on tervetulleita!
Mutta mitä hittoa mä tuolle miehelle keksin....???
 
tassu
miehelläni on kiva tapa yllättäää minut positiivisesti joka joulu eli jos toivon jotakin, niin en saa sitä, vaan vielä jotain parempaa. Olen saanut edellisä vuosina mm. digikameran, digividokameran, kännykän ja aivan upea kalevalan korun, jota jonotti 300 muuta ennen minua!! Viime vuonna toivoin sykemittaria, mutta koska en saanut sitä,menen sen nyt itse ostamaan.. Tänä vuonna en ole toivonut muuta kuin uuden muistikortin kameraani eli jännitystä piisaa, mitä todellisuudessa saan B)
 

Yhteistyössä